  • 21. Data: 2011-05-28 16:33:30
    Temat: Re: z serii czyja wina
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-28 10:28, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A co Ci to przeszkadza, jak jedzie szybciej od Ciebie, a Ty nie chcesz
    > wyprzedzać poprzednika?
    > Urażona duma czy jak?

    Urażona duma to nie, ale tak co chwilę hamować żeby zwiększyć odstęp, bo
    ktoś się właśnie znowu musiał wcisnąć, to jest na dłuższą metę lekko
    irytujące. Zwiększysz odstęp -> zaraz się ktoś wciśnie na styk zderzaków
    -> zwiększysz odstęp -> itd. :P

    Najczęściej kończy się tym, że delikwent się wciska i nie wyprzedza
    dalej, tylko "nie będzie jechał ostatni, za jakimś małym bąkiem".
    Zauważyłem to jeżdżąc p106 żony, jak jeżdże czymś większym taka sytuacja
    bardzo rzadko ma miejsce.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 22. Data: 2011-05-28 16:34:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-28 10:54, Stefan Szczygielski pisze:

    > No chyba lepiej, żeby się kowboj wbił w te 10m niż wysadził Ciebie do
    > rowu. A jak sam nie jesteś kowbojem i prędkość ci odpowiada to
    > powinieneś jechać blisko prawej i z >50m za tym przed tobą oszczędzając
    > nerwy, hamulce i kowboje... A jak jeszcze widzisz, że przed Tobą długa
    > pusta prosta to zachęcasz krótkim prawym klikem kowboja, żeby sobie
    > pojechał dalej. Im krótszy i dalszy kontakt z kowbojem tym dla Ciebie
    > przecież lepiej...

    Właśnie tak staram się robić :) Tylko nie zawsze się da.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 23. Data: 2011-05-28 22:06:20
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > Bzdura. :)

    uwielbiam Twoją argumentacje, aż zabrakło mi słow.

    Jacek

  • 24. Data: 2011-05-28 22:29:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek

    > uwielbiam Twoją argumentacje, aż zabrakło mi słow.

    Przecież tu nie ma żadnych argumentów, po prostu stwierdziłem fakt. :-)

  • 25. Data: 2011-05-29 04:01:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

> [...]
    > ktoś się właśnie znowu musiał wcisnąć, to jest na dłuższą metę lekko
    > irytujące. Zwiększysz odstęp -> zaraz się ktoś wciśnie na styk zderzaków

    No i? W tym celu jedziesz komuś na zderzaku i nie widzisz kiedy hamujesz?

> [...]
    > dalej, tylko "nie będzie jechał ostatni, za jakimś małym bąkiem".
    > Zauważyłem to jeżdżąc p106 żony, jak jeżdże czymś większym taka sytuacja

    Bo takie auta zwykle powoli przyspieszają, a do wyprzedzenia ciężarówki
    która dogonią zabierają się przez kilka kilometrów. Dlatego łyka się je
    przy pierwszej sposobności.

  • 26. Data: 2011-05-29 04:02:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

  • 27. Data: 2011-05-30 11:02:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-29 04:02, to pisze:
    > begin venioo

    > No i? W tym celu jedziesz komuś na zderzaku i nie widzisz kiedy hamuje?

    A Ty wbijasz się w 10m luki między pojazdami żeby mieć po 3m z przodu i
    3m z tyłu zmuszając tego za Tobądo hamowania?

    > Bo takie auta zwykle powoli przyspieszają, a do wyprzedzenia ciężarówki
    > która dogonią zabierają się przez kilka kilometrów. Dlatego łyka się je
    > przy pierwszej sposobności.

    Ta, tylko zazwyczaj kończy się to na wbiciu między dwa auta i dalej
    delikwent już nie wyprzedza kolejnych pojazdów, ważne, że nie jest na
    końcu...

    --
    venioo

  • 28. Data: 2011-05-30 11:10:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Nie musisz - przyspiesz.

    > bo

    > A Ty wbijasz się w 10m luki między pojazdami żeby mieć po 3m z przodu i 3m
    > z tyłu zmuszając tego za Tobądo hamowania?

    A co w tym takiego dziwnego?
    Na tym polega wyprzedzanie, jak się nie da wszystkich naraz, to wyprzedza
    się jednego po drugim.
    Nie chcesz być wyprzedzany - jedź szybciej.
    Blokowanie tej możliwości innym, na zasadzie psa ogrodnika, poprzez
    niezachowanie bezpiecznego odstępu powinno być karane i to ostro.

    > Ta, tylko zazwyczaj kończy się to na wbiciu między dwa auta i dalej
    > delikwent już nie wyprzedza kolejnych pojazdów, ważne, że nie jest na
    > końcu...

    Jasne, przedostatnie miejsce w sznureczku to jest szczyt marzeń każdego.

  • 29. Data: 2011-05-30 12:24:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-30 11:10, Cavallino pisze:

> [...]
    > Blokowanie tej możliwości innym, na zasadzie psa ogrodnika, poprzez niezachowanie
    bezpiecznego odstępu powinno być karane i to ostro.

    Ależ ja zachowuję. Minimalny bezpieczny odstęp.
    Ty natomiast wjeżdżasz w niego, i co robisz dalej?
    - jedziesz dalej z niebezpiecznym już odstępem?
    - hamujesz bezpośrednio po wyprzedzaniu?

  • 30. Data: 2011-05-30 12:32:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 27 May 2011 20:08:21 +0200, venioo <p...@o...eu> wrote:

    >Ale za chwilę sytuacja się powtórzyła /.../
    >Jakbym się wpakował w taki samochód czyja byłaby wina?

    Twoja. Za mały odstęp utrzymywałeś, skoro wiedziałeś, że gościowi nie
    działają światła stop.