  • 1. Data: 2011-06-21 05:47:36
    Temat: z lajkonikowa
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    mata do obgadania bo cos po bobrze ucichlo..

    http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/o-motocyklach-i-motocyklistach-20-vi-2011/47
    21515

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 2. Data: 2011-06-21 07:05:13
    Temat: Re: z lajkonikowa
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jun 21, 7:47 am, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > mata do obgadania bo cos po bobrze ucichlo..
    >
    > http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/o-motocyk...

    Kryptoreklama malomietkiego silwerlajta, tfu ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955/XT660X/Tiger955

  • 3. Data: 2011-06-21 07:59:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Jun 2011 07:47:36 +0200 osobnik zwany Roman
    Niewiarowski wystukał:

    (TVP.PL) VIDEO_NOT_AUTHORIZED :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-06-21 08:10:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-21 09:59, masti pisze:

    > (TVP.PL) VIDEO_NOT_AUTHORIZED :)

    Masz japko zamiast komputera czy admin Cie lubi ? :)

    pozdr
    newrom
    PS. sorry chlopacy, mozecie zrobic petycje 'wszyscy se pooglondamy' i
    napisac do zarzadu tvp zeby udostepniali w bardziej ludzkim formacie ;)
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 5. Data: 2011-06-21 08:42:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > mata do obgadania bo cos po bobrze ucichlo..
    >
    > http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/o-motocyklach-i-motocyklistach-20-vi-2011/47
    21515

    Bardzo dobra akcja, ciekawe kiedy bedzie tak w wawie i innych miastach,
    mysle, z nie predko, a w wawie poki bufetowa przy wladzy, to na pewno nie.

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2011-06-21 11:36:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-21 10:10:56 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Masz japko zamiast komputera czy admin Cie lubi ? :)

    Na japcu jest po prostu czarny prostokąt. To jakiś przekaz podprogowy?

    de Fresz

  • 7. Data: 2011-06-21 11:52:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Jun 2011 10:10:56 +0200 osobnik zwany Roman
    Niewiarowski wystukał:

    > Masz japko zamiast komputera czy admin Cie lubi ? :)

    widzieć to bym widział ale bramkę mam w UK :)

  • 8. Data: 2011-06-21 13:14:04
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-06-21 10:10:56 +0200, Roman Niewiarowski said:

    > Masz japko zamiast komputera czy admin Cie lubi ? :)

    japko nie ma tu nic do rzeczy
    u mnie działa.

    > pozdr
    > newrom
    > PS. sorry chlopacy, mozecie zrobic petycje 'wszyscy se pooglondamy' i
    > napisac do zarzadu tvp zeby udostepniali w bardziej ludzkim formacie ;)

    silwerwing tfu lajt mniej obciąża procek od flasza

    --
    Glub
    SWT-400

  • 9. Data: 2011-06-21 13:14:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-06-21 13:36:26 +0200, de Fresz said:

    > Na japcu jest po prostu czarny prostokąt. To jakiś przekaz podprogowy?

    SOA #1

    --
    Glub
    SWT-400

  • 10. Data: 2011-06-21 13:26:23
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-21 15:14:45 +0200, Glub <g...@g...com> said:

    > SOA #1

    Czyżby tej hiperdupermega technologii brakowało tak niespotykanego
    rozwiązania, jak "ściągnij se plagin, jak chcesz z nami poobcować"?
    Czad.

    de Fresz