  • 1. Data: 2010-01-12 16:41:59
    Temat: z czego uszczelka do kolektora ssacego ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Hej!

    Z czego dorobic uszczelke kolektora ssacego? Silnik 3.0 v6 '91 toyota
    4runner :) Odebralem fure od mechanika (wymiana uszczelki pod glowica)
    i wszystko cacy tylko "przywalil" kolektorem jeden wezyk z dolotem
    gazu (od wtrysku do kolektora). Sciagnalem kolektor, niestety
    uszczelka sie porwala w kilku miejscach :( Kupic bardzo ciezko
    (obdzwonilem wiekszosc duzych dilerow).
    pozdr.

    --
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-12 16:49:16
    Temat: Re: z czego uszczelka do kolektora ssacego ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal
> [...]
    > gazu (od wtrysku do kolektora). Sciagnalem kolektor, niestety
    > uszczelka sie porwala w kilku miejscach :( Kupic bardzo ciezko

    Czy dealer znaczy ASO ? takie rzeczy potrafia byc w znosnej cenie .

    Jesli nie preszpan czy nawet zwykla tektura, to moze jakis
    silikon - sa takie specjalnie do uszczelniania plaskich stykow.

    J.

  • 3. Data: 2010-01-12 17:01:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Szendzielorz pisze:
> [...]
    > gazu (od wtrysku do kolektora). Sciagnalem kolektor, niestety
    > uszczelka sie porwala w kilku miejscach :( Kupic bardzo ciezko

    Z klingierytu.
    Wycinasz zewnetrzny ksztalt uszczelki, a otwory wewnatrz "wystukujesz"
    przykladajac do kolektora i stukajac po krawedziach otworow, tak aby
    przeciac klingieryt.
    Bardzo latwo robi sie z tego uszczelki, nawet o skomplikowanych ksztaltach.

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2010-01-12 17:10:22
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Sty, 17:01, Karolek <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    > przeciac klingieryt.
    > Bardzo latwo robi sie z tego uszczelki, nawet o skomplikowanych ksztaltach.

    No, tylko nie wiem gdzie ten klingeryt kupic :( Obdzwonilem troche
    lokalnych sklepow i nigdzie nie ma.. Na allegro sa arkusze no ale to
    znowu 2-3 dni na dotarcie przesylki. Bo raczej w jakichs marketach
    tego nie ma ?
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2010-01-12 17:39:45
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

> [...]

    > gazu (od wtrysku do kolektora). Sciagnalem kolektor, niestety
    > uszczelka sie porwala w kilku miejscach :( Kupic bardzo ciezko

    Zapytaj tu www.ajust.pl moze beda mieli gotowa ,a jak nie to pewnie
    dorobia.

  • 6. Data: 2010-01-12 17:53:35
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 12 Sty, 17:39, "WIHEDCNF" <2...@h...nl> wrote:

    > Zapytaj tuwww.ajust.pl moze beda mieli gotowa ,a jak nie to pewnie
    > dorobia.

    Dzwonilem do ASO i rzeczywiscie tanio - tylko 33 pln. Tylko 3 dni
    trzeba czekac, a autko by mi sie przydalo JUZZZZ :) Stoi kurde
    biedactwo z rozbitym sercem ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-01-12 19:01:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > No, tylko nie wiem gdzie ten klingeryt kupic :( Obdzwonilem troche
    > lokalnych sklepow i nigdzie nie ma.. Na allegro sa arkusze no ale to
    > znowu 2-3 dni na dotarcie przesylki.

    Zobacz w sklepach z czesciami do samochodow ciezarowych np. Suder albo
    innych, nie wiem co tam u Ciebie jest dostepne w okolicy.

    >Bo raczej w jakichs marketach
    > tego nie ma ?
    > pozdr.

    Tego nie wiem.

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-01-12 19:37:11
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    s.googlegroups.com...
    > Hej!
    >
    > Z czego dorobic uszczelke kolektora ssacego? Silnik 3.0 v6 '91 toyota
    > 4runner :) Odebralem fure od mechanika (wymiana uszczelki pod glowica)
    Kiedys dorabialem tu http://www.kompresja.com.pl/.
    Wojtek

    --
    Wystarczy wyrznac kilka tysiecy hektarów lasu,
    zamordowac kilka milionów rybek, i juz mamy...

  • 9. Data: 2010-01-12 20:15:34
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    Hej,

    OK dzieki wszystkim za odpowiedzi - ostatecznie udalo sie zamowic
    uszczelke w e-autoparts.pl (6,2 pln !!). Ma byc na czwartek. Tyle
    chyba wytrzymam ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2010-01-12 20:42:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > Z klingierytu.

    To jest pomysł. Ostatnio wydłubałem sobie większa przepustnicę i żadna
    standardowa uszczelka tam nie pasuje dobrze.

    --
    cokolwiek