  • 1. Data: 2015-08-13 23:12:47
    Temat: yotaphone 2
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś może testował i chciałby się podzielić wrażeniami? Czy
    faktycznie drugi ekran to przydatna rzecz?

    https://www.youtube.com/watch?v=AcNC94y76d4

    --
    Marek

  • 2. Data: 2015-08-14 01:55:11
    Temat: Re: yotaphone 2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Czy ktoś może testował i chciałby się podzielić wrażeniami?

    Na tej grupie? -- IMO nikt.

    > Czy faktycznie drugi ekran to przydatna rzecz?

    > https://www.youtube.com/watch?v=AcNC94y76d4

    Bardzo przydatna -- dłuższy czas pracy na akumulatorze.
    Ponadto łatwiej czytać czarnobiałe teksty na tym, niż
    na LEDkach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-08-14 13:00:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 01:55:11 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Marek" a...@n...neostrada.pl
    >
    > Bardzo przydatna -- dłuższy czas pracy na akumulatorze.
    > Ponadto łatwiej czytać czarnobiałe teksty na tym, niż
    > na LEDkach.

    Swietny gadzet dla kogos kto e-booki robi, albo czatuje dlugo,
    czy lubi miec zegarek czy terminarz na biurku,
    bo dla innych to taki sobie - w sloncu owszem - lepiej czytelny,
    ale z braku kolorow moga byc klopoty ...

    J.

  • 4. Data: 2015-08-14 13:04:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Bardzo przydatna -- dłuższy czas pracy na akumulatorze.
    > Ponadto łatwiej czytać czarnobiałe teksty na tym, niż
    > na LEDkach.

    Opisales potencjalne korzysci wynikajace z drugiego ekranu. Nie wiemy
    jednak jak to wyglada w praktyce: czy oprogramowanie obslugujace
    wyswietlanie tam informacji nie wiesza sie, nie generuje bledow, czy
    ekran nie jest podatny na uszkodzenia. Czy....itd. Po prostu trzeba
    byloby jakis czas korzystac z radzieckiej mysli technicznej, zeby
    podzielic sie konkretnymi spostrzezeniami wykraczajacymi poza specyfikacje.

  • 5. Data: 2015-08-14 16:12:14
    Temat: Re: ydiotphone 2
    Od: bb <1...@2...is.invalid>

    Eneuel wrote:
    > "Marek" a...@n...neostrada.pl
    > Na tej grupie? -- IMO nikt.

    nie wpierdalaj sie miedzy tryby hunzwocie, ja uzywalem to badziewie,
    jeden z prapraprapraprawnukow mi dostarczyl; konstruktor w jednej z
    firm, w ktorej wlasnie opracowywano podobny (lepszy) telechlam.

    > Bardzo przydatna -- dłuższy czas pracy na akumulatorze.
    > Ponadto łatwiej czytać czarnobiałe teksty na tym, niż
    > na LEDkach.

    ty zdejmij prezerwatywe ze lba i naciagnij na swego mikrokutasa
    juz 17 tys. lat temu produkuja http://tinyurl.com/pq7jdad i to
    jest logo a nie dwustronne kutaszenie piczki w worku jutowym!

    ---------------- http://tinyurl.com/pef2avg --------------------

  • 6. Data: 2015-08-15 00:29:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 55cdcb31$0$8379$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    technicznej, zeby podzielic sie konkretnymi
    > spostrzezeniami wykraczajacymi poza specyfikacje.

    Mogę potestować bezpłatnie i zamieścić wyniki.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-08-15 11:05:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-15 00:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 55cdcb31$0$8379$6...@n...neostrada.pl

    > Mogę potestować bezpłatnie i zamieścić wyniki.

    Poprosze :]
    Choc prawde powiedziawszy tego sprzetu i tak nie kupie: za drogi, zza
    zbyt bliskiego wschodu. Ciekaw jestem jak wyglada wsparcie producenta,
    czy zauwaza kwestie Stagefright.

  • 8. Data: 2015-08-15 13:34:47
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-08-13 o 23:12, Marek pisze:
    > Czy ktoś może testował i chciałby się podzielić wrażeniami? Czy
    > faktycznie drugi ekran to przydatna rzecz?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=AcNC94y76d4

    To rosyjski produkt.
    Osobiście bym go nie kupił.

  • 9. Data: 2015-08-16 01:14:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 55cf00e6$0$4770$6...@n...neostrada.pl

    > Poprosze :]

    'Bezpłatnie' -- nie znaczy 'zapłacę za testowanie'.

    'Bezpłatnie' -- znaczy 'nie wezmę zapłaty za pracę,
    jaka jest testowanie'.

    Teraz trzeba znaleźć kogoś, kto mi dostarczy taki telefon.
    Ja mogę włożyć swoją pracę, a ktoś inny niech umożliwi mi
    wykonanie tej pracy -- dla dobra grupy nie pobiorę zapłaty
    za testowanie.

    > Choc prawde powiedziawszy tego sprzetu i tak nie kupie:

    Ja bym kupił, gdybym znał ten sprzęt i gdyby mi odpowiadał
    pod każdym względem. :) Nie znam ceny, nie znam możliwości,
    nie znam niczego, co ważne...

  • 10. Data: 2015-08-16 01:27:34
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-16 01:14, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > Ja mogę włożyć swoją pracę, a ktoś inny niech umożliwi mi
    > wykonanie tej pracy -- dla dobra grupy nie pobiorę zapłaty

    Ktos Cie juz wyreczyl:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=yotaphone+2+revi
    ew
    https://www.youtube.com/watch?v=1QVYZ24G3G4