-
1. Data: 2009-07-22 07:40:41
Temat: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: "bbl" <b...@y...com>
Witam,
Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
roku byla inna?
-
2. Data: 2009-07-22 11:45:18
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: Miecio <m...@w...pl>
bbl pisze:
> Witam,
>
> Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
> motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
> jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
> nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
> roku byla inna?
>
>
Inna charakterystyka.
Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
przeszła z gaźników na wtrysk.
-
3. Data: 2009-07-22 19:25:57
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>
Miecio <m...@w...pl> napisał(a):
> Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
> przeszła z gaźników na wtrysk.
Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
"dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo elastyczny,
a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
--
pozdr.,
primuss
FZ6n
-
4. Data: 2009-07-22 20:37:39
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: "Muti" <m...@p...media.pl>
Użytkownik "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał w
wiadomości news:fe41bba2142ce2227f450052c65b7bd0@news.home.net.
pl...
> Miecio <m...@w...pl> napisał(a):
>> Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
>> przeszła z gaźników na wtrysk.
>
> Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
> "dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
> ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo
> elastyczny,
> a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
temat to R6 a nie FZ6.
R6 od 2006 niema dołu, budzi sie dopiero powyżej 10000
pozdr.
Muti
-
5. Data: 2009-07-22 21:34:44
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: CUT_INZ <c...@c...pl>
primuss pisze:
> Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
> "dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
> ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo elastyczny,
> a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
>
Przejedź się FZ1, a potem gaźnikowym kilofazerem (w tej kolejności).
Wnioski nasuną Ci się same...
--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08
NIE JESTEM Z WARSZAWY
-
6. Data: 2009-07-22 21:38:44
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: Pali <p...@g...pl>
bbl pisze:
> Witam,
>
> Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
> motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
> jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
> nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
> roku byla inna?
>
>
Jak jezdizlem testowa r6 z 2006 roku to sie chwalili ze specjalnie
zmenili geometrie chyba i rozklad momentu by uniknac stawania na tyle
kolo - bo bylo to niebezpieczne przy dodawani gazu w zakrecie, ale przy
tym motocykl ma takie same przyspieszenia.
moge cos mylic bo to bylo juz dawno - ale mniej wiecej chodzilo o to ze
to celowe dzialanie producenta.
--
Pali,r1,africa,
-
7. Data: 2009-07-22 21:38:56
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-07-22 09:40:41 +0200, "bbl" <b...@y...com> said:
> Mialem wczoraj okazje przejechania sie stara r6 2000 rok i jestem w szoku,
> motor rwie do gory juz od 6 tys obr. Mam r6 2006 rok i moj podnosi dopiero
> jak walne z 10 tys gazem, mozna wiedziec czemu tak sie dzieje? czy mam cos
> nie tak z moterem czy poprostu taka technologia wykonania silnika a w 2000
> roku byla inna?
Po pierwsze przyjrzyj się gdzie się w tych 2 moturach zaczyna czerwone,
po drugie gaźniki vs. wtrysk, po trzecie przy ściganiu ważniejsza jest
kontrola niż dzikość, zwłaszcza przy obrotach bardziej użytecznych na
torze, czyli w górnych zakresach. Po prostu nowsze są bardziej
dopracowane pod kątem użycia na torze, niż wygłupów na ulicy -
spontaniczne stawanie na gume w tym pierwszym nie jakąś szczególną
zaletą.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
8. Data: 2009-07-22 23:45:33
Temat: Re: yamaha r6 2006 rok vs yamaha r6 2000 rok [OT]
Od: marider <m...@g...pl>
Muti pisze:
> Użytkownik "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał w
> wiadomości news:fe41bba2142ce2227f450052c65b7bd0@news.home.net.
pl...
>> Miecio <m...@w...pl> napisał(a):
>>> Osobiście uważam, że Yamaha zrąbała "dół" w każdym motorku w którym
>>> przeszła z gaźników na wtrysk.
>> Nie wiem o czym piszecie koledzy, moim zdaniem FZ6 ma calkiem przyzwoity
>> "dol" jak na 600 (a porownuje z moim poprzednim moto XJ900) - silnik
>> ciagnie rowno praktycznie w kazdym zakresie obrotow, jest bardzo
>> elastyczny,
>> a powyzej 6000 obrotow jedzie, ze az gwizdze...
>
>
> temat to R6 a nie FZ6.
> R6 od 2006 niema dołu, budzi sie dopiero powyżej 10000
>
> pozdr.
> Muti
A myslisz ze z nowymi R1 nie jest podobnie? Przejedz sie R1'03 a pozniej
np '05 . Zeby to zaczelo jechac trzeba krecic jak 600tke powyzej 12 tysi
lub wpakowac troche grosza w dodatki zeby dol jej zatkac ;)))
Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk