    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie
    Date: Tue, 26 Feb 2013 15:33:47 +0100

    Czy to normalne, ze po wymienia spręzyn (vectra gts)
    w serwisie Opla, jak wjade na spowalniacz i zjezdzając z niego,
    strasznie trzeszczy coś, wydaje mi się, ze to gumy,
    słyszałem ze powinno się kielichy smarem, aby temu zapobiec.
    Nawet przed wymianą poprosiłem aby tego dopilnowali, bo wcześniej miałem
    podobny efekt a astrze,
    pan odpowiedział, ze chłopcy wiedzą co robić.

    Oczywiscie nowe dali gumu i łożyska
    Pozatym wszystk jest ok, ale zeby za taką usługę skasować 1,6k,
    wraz z geometrią i mieć wrażenie ze jedzie się starym rumplem to śednio mi
    to pasuje,
    szukam argumentów, jutro jadę na reklamację.

    pozdrawiam