  • 1. Data: 2013-07-12 15:07:46
    Temat: wymiana oleju
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

  • 2. Data: 2013-07-12 15:17:21
    Temat: Re: wymiana oleju
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:07:46 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

    > czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

    30zł, DC

  • 3. Data: 2013-07-12 15:38:17
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 12.07.2013 15:07, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?
    często jest gratis jak u tego samego mechanika bierzesz komplet
    materiałów(olej + filtry)

  • 4. Data: 2013-07-17 15:46:31
    Od: Szklana <d...@i...invalid>

    W dniu 2013-07-12 15:07, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > czy Ktoś mógłby mi powiedzieć ile u mechaniorów kosztuje wymiana oleju?

    Oleju napędowego??

    --
    Obie siostry pełne wódy - flaszka i szklana, a żadna nie jest pijana!

  • 5. Data: 2013-07-17 19:19:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie oleju w niektórych mózgach...

  • 6. Data: 2013-07-17 20:30:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 12 Jul 2013 15:38:17 +0200, Albercik napisał(a):

    > często jest gratis jak u tego samego mechanika bierzesz komplet
    > materiałów(olej + filtry)

    Wtedy kosztuje jakąś stówę ;)