  • 21. Data: 2009-12-11 08:11:48
    Temat: Re: wymiana dysku - jak to zrobić w s posób niewidoczny dla kompa?
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 10-12-2009 23:27, Rysiek pisze:
    > Drive Image XML, free do zastosowaĹ? domowych. W dodatku piÄ?knie
    > dziaĹ?a pod okienkami, bez potrzeby odpalania z jakiegoĹ? cd/dvd.

    Z programami pod Windowsa różnie bywa. Byłbym ostrożny.

  • 22. Data: 2009-12-15 10:27:35
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    > Cześć, chcę wymienić dysk na inny w taki sposób, żeby zachować wszystko
    > co mam w niezmienionej formie. Nie chcę instalować systemu,
    > przeglądarek, komunikatorów itd. Jak najlepiej przenieść partycję
    > systemową na ten drugi dysk, żebym mógł startować z niej komputer?

    Co prawda temat stary... ale z racji braku podania szczegółowych
    wymagań co do przenoszenia danych to bym polecił polecenie dd spod
    linuxa. Ale nie jestem do końca przekonany, czy np. program Saber po
    czymś takim by dalej działał - licencja przypisana m. in. do numeru
    seryjnego dysku. Dlatego zapewne nie ma uniwersalnego narzędzia przy
    tak skromnie sprecyzowanych wymaganiach.

    --
    Pozdrawiam,
    Jaśko Bartnik

  • 23. Data: 2010-01-06 10:34:52
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2009-12-07 10:46, Agaton pisze:

    > Ale miał w kompie Seagate?

    Dopiero teraz miałem okazję przetestować DiscWizard'a na kompie bez
    dysku Seagate. Niestety nie działa :( Informuje, że musi być co najmniej
    jeden dysk Seagate lub Maxtor.

    PZDR
    Shaman

  • 24. Data: 2010-01-10 14:40:55
    Od: tom <t...@w...pl>

    On 6 Sty, 11:34, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:

    > Dopiero teraz miałem okazję przetestować DiscWizard'a na kompie bez
    > dysku Seagate. Niestety nie działa :( Informuje, że musi być co najmniej
> [...]

    tutaj jest opis butowalnego live CD
    http://www.hiren.info/pages/bootcd

    znajdz na internecie ISO "hirrens-10" , wypal plytke , i zbutuj ja'
    jako live

    i urzyj GHOSTA /Norton Ghost 11.5/ z sekcji Backup Tools
    w opcjach ghosta zaznacz "all" z boot MBR

    ps. Cd ma programy z LIVE oraz inne pod WINde , ale Ghost ktorego
    bedziesz urzywal jest Dosowy i musi byc LIVE-boot
    ps. Ghost-DOS jest to program do robienia kopii dysku ,
    bezposrednio dysk-do-dysk- lub dysk-do-image
    ==============

  • 25. Data: 2010-01-12 23:07:50
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 10.1.2010, tom napisał(a):

    > tutaj jest opis butowalnego live CD

    [...]

    > ps. Ghost-DOS jest to program do robienia kopii dysku ,
    > bezposrednio dysk-do-dysk- lub dysk-do-image

    Hmmmm. Nie wszyscy kradną oprogramowanie, którego używają.
    Jest dużo darmowego oprogramowania, które bardzo często jest niewiele
    gorsze a nawet czasem lepsze od tego kosztującego dość sporo.
    Autor wątku osiągnął cel legalnie i do tego darmo. A jak ktoś nie ma dysku
    Maxtor/Seagate to jest kilka innych darmowych rozwiązań.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/