  • 81. Data: 2014-02-05 22:51:30
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-05, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:

    > Tymczasem ten "system" jest po prostu doraźnym narzędziem rabunku
    > stosowanym wg potrzeb i widzimisię władzy. Podatki są działaniem
    > przestępczym i należy się temu przeciwstawiać wszelkimi dostępnymi
    > sposobami.

    Ale przeciez okradasz tym uczciwych obywateli!!! Nie wiesz?!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 82. Data: 2014-02-06 07:00:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-05 21:59, masti wrote:

    > to "proste" rozwiązanie funkcjonowało przez lata PRLu.

    Albo w Danii aktualnie zdaje się.

    > z marnym skutkiem.

    A tam z dobrym. Zresztą nikt by ci nie kazał przecież jeżdzić z
    oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny użytek i już, tylko
    trzeba płacić.

    Zresztą o co hałas - wszyscy zgodnie twierdzą, że prywatnie nie używają:P

    > Widzę, że coraz tu więcej pomysłów rodem z PRLu proponujacych rozrost
    > biruokracji i armii urzedników. A potem lament, że Państwo za duże
    > podatki zbiera.

    A ja widzę, że część po prostu używa służbowego sprzętu w celach
    prywatnych i uważa to za prwao nabyte i niezbywalne.

    Shrek.

  • 83. Data: 2014-02-06 07:26:31
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-06 07:00, Shrek pisze:
> [...]

    pracowników może łatwo na tym wyłapać, ale przy jednoosobowych DG
    praktycznie nie możliwe.

    > Albo w Danii aktualnie zdaje się.

    > A tam z dobrym. Zresztą nikt by ci nie kazał przecież jeżdzić z
    > oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny użytek i już, tylko
    > trzeba płacić.

    to jak drogi urzędniku Shreku :) oceniłbyś sytuację, gdy jadę np. 200km
    w jedną stronę do pracy i przy okazji wstępuję do rodziny która w tej
    miejscowości mieszka? Powinienem na chwilę zmienić tablice, czy może dla
    dobra środowiska* wrócić do domu i drugim autem przepalić drugie tyle
    paliwa?
    Mam taką rodzinę którą odwiedzam właśnie przy okazji serwisów w tamtej
    okolicy, baa - ustawiam sobie serwisy na piątek i siedzę tam cały weekend!

    *-tak mi się skojarzyło, bo dla dobra środowiska zamiast jeden raz,
    śmieciarka przejeżdża przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szkło,
    inna gazety itd.) - taka niby ochrona środowiska...

    Łukasz

  • 84. Data: 2014-02-06 07:45:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-06 07:26, dddddddd wrote:

    > pracowników może łatwo na tym wyłapać, ale przy jednoosobowych DG
    > praktycznie nie możliwe.

    Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na
    dachu sprawdzić. Albo na parkingu

> [...]
    > miejscowości mieszka? Powinienem na chwilę zmienić tablice, czy może dla
    > dobra środowiska* wrócić do domu i drugim autem przepalić drugie tyle

    Powinieneś wybrać opcję "będę używał prywatnie" i za to zapłacić. Po to
    taką proponuję, żebyś nie musiał mieć takich dylematów. A jak wybrałeś
    "tylko służbowo" no to bądź konsekwentny i po prostu do rodziny po
    drodze nie wstępuj.

    Na razie wszyscy tworzą fikcję pod tytułem używam tylko służbowo, a jak
    państwo mówi sprawdzam, to jest kwik. Dlatego ja proponuje - wybierz
    sobie i albo uczciwie płać za prywatny użytek, albo licz się z tym, że
    jak oszukujesz to mogą cię dupnąć.

    > *-tak mi się skojarzyło, bo dla dobra środowiska zamiast jeden raz,
    > śmieciarka przejeżdża przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szkło,
    > inna gazety itd.) - taka niby ochrona środowiska...

    Środowisko akurat do tego tematu nic nie ma - już nie tłumacz się że
    używasz służbowego samochodu prywatnie z troski o środowisko;)

    Shrek.

  • 85. Data: 2014-02-06 09:04:11
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-06 07:45, Shrek pisze:

    > Wystarczy na Mazurach w marinie, czy na zakopiance tych z nartami na
    > dachu sprawdzić. Albo na parkingu

    narty na dachu, czy rodzina w samochodzie nic nie znaczą...

> [...]
    > taką proponuję, żebyś nie musiał mieć takich dylematów. A jak wybrałeś
    > "tylko służbowo" no to bądź konsekwentny i po prostu do rodziny po

    czyli sugerujesz żebym przepalił drugie tyle paliwa - bo jadąc tam w
    celu służbowym nie mam zamiaru deklarować wyjazdu prywatnego. Prywatnie
    bym tam po prostu nie pojechał. A jak zatrzymam się tam na miejscu w
    hotelu i skorzystam z basenu niedaleko hotelu (nie pojadę tam autem),
    albo pójdę do knajpy na piwo - które to wyjście przecież nie jest już
    wyjściem służbowym, a prywatnym, to uznać część za wyjazd prywatny?
    Jak wspomniane auto pożyczę od ojca, to powinienem ponieść
    proporcjonalną część kosztów eksploatacji i zakupu? A jak po wykonanym
    serwisie w markecie kupię też dwa piwa, to to też wyjazd prywatny?

> [...]
    > państwo mówi sprawdzam, to jest kwik. Dlatego ja proponuje - wybierz
    > sobie i albo uczciwie płać za prywatny użytek, albo licz się z tym, że

    fikcją są kratki i inne wymagania uniemożliwiające odliczanie waty od
    paliwa pojazdu służbowego. Mi to akurat wisi bo dla zadowolenia US
    kupiłem auto dwuosobowe- choć często bardziej pakowne jest zwykłe kombi
    i wolałbym takim samochodem jeździć.
    Mógłbym rozpisywać kilometrówkę na wyjazdy prywatne, ale 50% to
    przegięcie - u mnie jest to poniżej 5%

    > Środowisko akurat do tego tematu nic nie ma - już nie tłumacz się że
    > używasz służbowego samochodu prywatnie z troski o środowisko;)

    nie, to akurat wtrąciłem, bo tak mi się skojarzyło - dla środowiska
    segregujemy odpady, robiąc przy tym pewnie więcej szkody niż pożytku...

    Łukasz

  • 86. Data: 2014-02-06 10:03:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 07:00:22 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > Albo w Danii aktualnie zdaje się.

    > A tam z dobrym. Zresztą nikt by ci nie kazał przecież jeżdzić z
    > oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny użytek i już, tylko
    > trzeba płacić.

    a biurokracja rośnie

    > Zresztą o co hałas - wszyscy zgodnie twierdzą, że prywatnie nie
    > używają:P

    > A ja widzę, że część po prostu używa służbowego sprzętu w celach
    > prywatnych i uważa to za prwao nabyte i niezbywalne.

    bo w wielu momentach cięzko jest to rozdzielić a koszty tego są wyższe
    niz potencjalne zyski.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2014-02-06 11:44:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    W dniu środa, 5 lutego 2014 09:33:30 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

> [...]

    Używanie służbowego samochodu do spraw prywatnych to w każdym przypadku
    patologia i nie można twierdzić że jak jakiś chuj polityk ( ktoś go wybrał
    czy sam się mianował?) czegoś nadużywa to znaczy że tak można.

    To niech politycy zaczną uzdrawianie Państwa Polskiego zaczynając od siebie,
    to wtedy będą mieli moralne prawo ograbiać pracujących z ich dochodów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 88. Data: 2014-02-06 12:05:02
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > chyba 0.5

    Widzę, że kolega bredzący znowu się pojawił. Tyle, to nie mieli nawet z
    zeszłych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w większości okręgów.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 89. Data: 2014-02-06 12:07:19
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sam ten idiota się obnaża jako mizoginiczny, tępy rasista, religijny
    > fanatyk dla którego dodatkowym bogiem jest pieniądz.

    LOL.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 90. Data: 2014-02-06 13:21:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 06 Feb 2014 11:05:02 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Widzę, że kolega bredzący znowu się pojawił. Tyle, to nie mieli nawet z
    > zeszłych wyborach, kiedy nie zarejestrowano ich w większości okręgów.

    faktycznie. Mieli oszałamiające 1.06%
    http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html