  • 41. Data: 2017-10-03 18:40:17
    Temat: Re: wyjazd poza granice PL
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-03 o 18:31, p...@g...com pisze:
    > Jesli jestes obywatelem Polski to do przekraczania granicy musisz sie legitymowac
    polskim paszportem.

    Oczywiście przy przekraczaniu granicy poza UE, skoro mowa o paszporcie.

    > Bzdura. Załóżmy że jestem Ślązakiem z dziada pradziada i mam podwójne obywatelstwo.
    Do Polski wjeżdżam na niemiecki dowód osobisty a do Niemiec na polski. Paszportu nie
    potrzebuje więc stemple odpadają. Hint: strefa Schengen

    Hint: dyskutujemy o wyjazdach poza UE.

    > Sugestie SG z tego linka traktuję jako niezobowiązujące chyba że państwo chce mi
    ufundować polski paszport abym mógł przekraczać granicę.

    Super, gdzie mogą się do ciebie zgłaszać po odszkodowania te osoby,
    które ci zawierzyły i nie wyjechały?

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2017-10-03 18:40:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-03 o 18:36, p...@g...com pisze:
    > Klepią tylko tych spoza Schengen tzn tych którzy muszą pokazywać paszport. Reszta
    jeździ na dowód osobisty i śpi spokojnie :-)

    Ba, nawet jak ktoś nie wyjeżdża ze sowjej Koziej Wólki, tak jak ty, to
    też go nie trzepią. Inteligencja level master :)

    --
    Liwiusz