  • 21. Data: 2012-05-13 18:40:04
    Temat: Re: wycieraczki ( pióra) samochodowe
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4fae2248$...@n...home.net.pl...

    > Jak masz standardowe to bierz najtansze z marketu, jak sie zuzyja to
    > pojdziesz po nowe. Dzisiaj juz nie produkuja dobrych wycieraczek, wiec nie
    > ma co sie rzucac na jakies markowe.

    Ale są takie sobie i fatalne.
    Większość jest z tej drugiej grupy, więc szkoda na nie nawet tych 5 zł, bo
    do wyrzucenia są praktycznie od razu.
    Zwłaszcza jak musisz mieć płaskie.

  • 22. Data: 2012-05-13 18:41:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:lo7vq7l72ooe7ivlbunh9rn7ta6u6htcqj@4ax.
    com...

    > Ja kupiłem ostatnio w Biedronce. Całe 9 zł. za szt. I, o dziwo, są
    > lepsze, niż polecan wszędzie MotGumy.

    A producent jaki?
    Bo Biedronka często ma materiały od dobrych producentów, np. płyn do
    spryskiwacza z Organiki za cenę badziewia z Carrefoura, które zamarza
    przy -10.

  • 23. Data: 2012-05-13 19:06:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 18:41:50 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A producent jaki?

    Nie wiem, mogę sprawdzić, bo opakowanie mam w bagażniku. Ale wątpię
    żeby był tam producent, wycieraczki sprzedawane były pod marką
    biedronkową.

    >Bo Biedronka często ma materiały od dobrych producentów, np. płyn do
    >spryskiwacza z Organiki za cenę badziewia z Carrefoura, które zamarza
    >przy -10.

    Fakt. Ostatnio kupowałem, Aura Nano się to chyba nazywa. ZNiecłae 5
    zł. za 5 litrów :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2012-05-13 19:53:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:6cqvq7disi4oerf6oa6167e3nce1t1rvj8@4ax.
    com...

    > Nie wiem, mogę sprawdzić, bo opakowanie mam w bagażniku.

    Pewnie że sprawdź, warto przetestować....

    >Ale wątpię
    > żeby był tam producent, wycieraczki sprzedawane były pod marką
    > biedronkową.

    No i czemu nie mieliby podawać producenta z tego tytułu?

    > Fakt. Ostatnio kupowałem, Aura Nano się to chyba nazywa. ZNiecłae 5
    > zł. za 5 litrów :)

    Przy czym mieli dwie wersja i tylko jedna z nich była z Organiki, więc to
    też warto kontrolować.

  • 25. Data: 2012-05-13 20:43:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-13 19:06, jerzu wrote:

    > Fakt. Ostatnio kupowałem, Aura Nano się to chyba nazywa. ZNiecłae 5
    > zł. za 5 litrów :)

    Zgadza się - zajebisty. W sumie tylko po zimowy płyn do biedronki chodzę:p

    Shrek.

  • 26. Data: 2012-05-13 20:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 May 2012 18:41:50 +0200, Cavallino napisał(a):
    > A producent jaki?
    > Bo Biedronka często ma materiały od dobrych producentów, np. płyn do
    > spryskiwacza z Organiki za cenę badziewia z Carrefoura, które zamarza
    > przy -10.

    A na etykiecie co ?

    Bo wiesz - zrobic plyn do spryskiwaczy to nie jest zadna wielka filozofia,
    filozofia to jest tylko zmiescic sie w oczekiwaniach cenowych
    zamawiajacego.
    Czyli jak zrobic plyn zimowy bez alkoholu :-)

    J.

  • 27. Data: 2012-05-13 21:00:10
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-13 18:40, Cavallino pisze:

    > Ale są takie sobie i fatalne.

    W wyzszych kategoriach cenowych jest tak samo - to po co przeplacac?

    > Większość jest z tej drugiej grupy, więc szkoda na nie nawet tych 5 zł,
    > bo do wyrzucenia są praktycznie od razu.
    > Zwłaszcza jak musisz mieć płaskie.

    Płaskie omijam szerokim łukiem, bo obojętnie jakie kupowałem to były do d...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 28. Data: 2012-05-13 21:01:53
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-13 20:46, J.F. pisze:
    > Czyli jak zrobic plyn zimowy bez alkoholu:-)

    W PL to sie nie sprzeda :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 29. Data: 2012-05-13 22:22:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

    > A na etykiecie co ?

    To samo co w przypadku Biedronkowego, czyli -22-25 stopni.
    Z tą różnicą że carrefourowe gówno zamarza przy -10 w garażu, a biedronkowa
    aura nie.

  • 30. Data: 2012-05-13 22:25:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > W wyzszych kategoriach cenowych jest tak samo - to po co przeplacac?

    Wystarczy sprawdzić które są fatalne i ich nie używać.
    Ja nigdy nie zawiodłem się na Championach, z Valeo bywało różnie, Motgumy po
    3 wymianach badziewnych piór (na koszt sprzedawcy) też w końcu od roku
    działają mi bardzo dobrze.
    Tyle że w przypadku Motgumów warto mieć blisko do sprzedawcy, bo pierwszy
    zestaw może nie działać w ogóle, widać powtarzalność produkcji słaba.
    Gdyby nie to, to za swoją cenę byłyby ok.

    > Płaskie omijam szerokim łukiem

    A ja nie mogę, bo tylko takie pasują do mojego auta.
    I to typ C, chyba najmniej popularny.
    Są też dobre strony - mało kto z badziewiarskich firm w ogóle coś takiego
    produkuje.