  • 11. Data: 2012-05-13 08:38:26
    Temat: Re: wycieraczki ( pióra) samochodowe
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-13 08:26, z pisze:

    > Bo to nie jest takie proste.
    > Znalazłem fajny mały sklepiki w CMT w lublinie.
    > Powiem więcej. Gość ma nakrętki na wętylki z _metalowym_ "dziubkiem"
    > "kluczem" :-)

    to na pewno z Ukrainy, dziś niespotykana sprawa

  • 12. Data: 2012-05-13 10:13:47
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie.

    ..
    > Też tak robię. Przy mojej standardowej Kowalskiego jeździe nie
    > zauważyłem różnicy czy założę oryginały za 70 zł czy gumki.
    Potwierdzam, to dobre rozwiązanie ale... po kilku wymianach trzeba zmienić
    całe pióro bo najzwyczajniej w świecie dostaje za dużych luzów, których nie da
    się już usunąć.
    Niby można wymienić samo mocowanie i podginać te wszystkie drobne krawędzie
    ale później się z kolei zacina bardziej zimą. Po prostu materiał się wyciera.
    Z ponad dwudziestoletniej praktyki najlepiej wspominam Championy a ostatnio
    najtańsze MotGum-y właśnie.
    Gumki natomiast można kupić nawet na stacjach paliw. Dwa lata temu płaciłem na
    StatOil 10 zł. za dwie 70cm. długości. Takich używam. Od kiedy kupiłem swoją
    zabawkę ;-)
    Pozdrawiam

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl
    http://tunery.tv

  • 13. Data: 2012-05-13 10:43:34
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-13 10:13, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > StatOil 10 zł. za dwie 70cm. długości. Takich używam. Od kiedy kupiłem swoją

    powiedz czy można przyciąć do mniejszego wymiaru, czy na końcach są
    jakieś zabezpieczenia w postaci "występów", które ograniczają pióro i
    nie jest możliwe ich przycięcie

  • 14. Data: 2012-05-13 12:23:30
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-13 10:43, zbigniew pisze:
    > powiedz czy można przyciąć do mniejszego wymiaru, czy na końcach są
    > jakieś zabezpieczenia w postaci "występów", które ograniczają pióro i
    > nie jest możliwe ich przycięcie

    Odpowiem ja: z jednej strony masz spinkę, drugi koniec docinasz wedle
    uznania. Tez wlasnie kupilem dwie 70cm dlugosci.
    Jak ktos ma malucha to mu nawet na 4 wycieraczki starczy ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 15. Data: 2012-05-13 13:47:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 12 May 2012 09:23:07 +0200, zbigniew <z...@u...uk> wrote:

    >Macie swoje doświadczenia, dawniej kupowałem Boscha ale teraz to nie
    >wiem co wybrać

    Ja kupiłem ostatnio w Biedronce. Całe 9 zł. za szt. I, o dziwo, są
    lepsze, niż polecan wszędzie MotGumy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-05-13 14:43:40
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-13 12:23, v...@i...pl pisze:

    > Odpowiem ja: z jednej strony masz spinkę, drugi koniec docinasz wedle
    > uznania. Tez wlasnie kupilem dwie 70cm dlugosci.
    > Jak ktos ma malucha to mu nawet na 4 wycieraczki starczy ;)

    dzięki :) o to mi chodziło
    Z.

  • 17. Data: 2012-05-13 14:44:51
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-05-13 13:47, jerzu pisze:

    > Ja kupiłem ostatnio w Biedronce. Całe 9 zł. za szt. I, o dziwo, są
    > lepsze, niż polecan wszędzie MotGumy.

    ostatnio to kiedy było?

  • 18. Data: 2012-05-13 16:14:07
    Od: z <z...@g...pl>

> [...]
    > całe pióro bo najzwyczajniej w świecie dostaje za dużych luzów, których nie da
    Hm... Może za kilka lat jakieś luzy dostrzegę :-)
    To może być też tak jak tłumikami. Jak najdłużej jeździć na oryginale
    (spawać, lepić ile się da) bo wszystko inne będzie o niebo gorszej jakości.

  • 19. Data: 2012-05-13 17:29:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 May 2012 14:44:51 +0200, zbigniew <z...@u...uk> wrote:

    >ostatnio to kiedy było?

    Jakieś dwa miesiące temu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-05-13 18:39:38
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
    > oraz Bottari i innej najtańszej Chinszczyzny sprzedawanej często bez
    > żadnej prawdziwej marki. Większość z tego chłamu nie zbiera dobrze nawet
    > gdy są nowe a co dopiero po kilku tygodniach używania. Kupiłem najtańszą
    > płaską z Reala (10zł/szt) w jakimś zielonkawym opakowaniu i działała
    > dobrze przez niecały tydzień. 10zł wyrzucone w błoto.

    Podobnie miałem z Valeo w zielonych pudełkach. 2 tygodnie deszczu i
    wycieraczki w kosz, tylko że prawie 7 dych w kosz poszło.
    Bosch prawie rok wytrzymuje.

    --
    Irokez