  • Data: 2009-11-24 11:18:41
    Temat: wybór portretu na wystawę klubową
    Od: BeLesiu <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam - mam kłopot - nigdy nie wystawiałem swoich prac - w ogóle
    prawie nigdy nie pokazywałem swoich prac, a tymczasem mam dać 3
    portrety na wystawę.
    Nie umiem się zdecydować - nie mam "zewnętrznego oka". Przeprowadziłem
    wstępną selekcję, ale i tak zostało mi 30, które najbardziej mi się
    podobają. Nie mówię, że są dobre - po prostu ja je lubię.
    Pomóżcie wybrać 3 najlepsze, bo sam juz nie wiem co zrobić.
    Niestety - zwlekałem długo i czas jest ważny - dzisiaj muszę podjąć
    decyzję i zdjąć zdjęcia z galerii internetowej.
    Proszę więc o w miarę szybką pomoc

    http://picasaweb.google.pl/belesiu/Wystawa?authkey=G
    v1sRgCIGv4MbinMmb-gE#

    Pozdrawiam i z góry dziękuję - Leszek