  • 11. Data: 2010-09-13 10:37:58
    Temat: Re: wybór małego babskiego jeździdła?
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Wrz, 10:33, amos <g...@g...com> wrote:
    > Sam na pierwsze auto wybralem Fiata Uno 1,4. Mimo, ze polubilem to
    > auto to trzeba przyznac, ze to auto lubi majsterkowac oraz ma

    poprawka: auto dla kogos, kto lubi majsterkowac ;)))

  • 12. Data: 2010-09-13 11:55:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin amos

    > Sam na pierwsze auto wybralem Fiata Uno 1,4. Mimo, ze polubilem to auto
    > to trzeba przyznac, ze to auto lubi majsterkowac oraz ma mechanika w
    > rodzinie/sasiedztwie. Inaczej naprawy zrujnuja wlasciciela. Niestety nie
    > wszystko zrobisz pod blokiem. Oddalem go za polowe wartosci z
    > przebiegiem 150tkm i juz byl wrakiem.

    Jechałem kiedyś Punto 1 z przebiegiem 180 tys. km i wrażenie było takie,
    jakby każda jego część żyła własnym życiem i działała (bądź nie)
    niezależnie od wszystkich pozostałych.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-09-13 13:09:59
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Posiadam 206 od dwoch lat (1.1 l / 2002 rok). Kupilem od I wlasciciela
    w PL - mojej znajomej. Auto z autentycznym przebiegiem, na biezaco
    serwisowane. W kazdym 206 podstawowa usterka jest tylna belka - ja w
    swoim wymienilem w tym roku (1.500 zl) / dodatkowo wymienilem rozrzad
    (750 zl). Poza tym wymiana oleju i filtrow - nic poza tym.

    Aktualnie zastanawiam sie nad sprzedaza - wiec gdybys byl
    zainteresowany - daj znac na maila.

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 14. Data: 2010-09-13 20:05:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin koziel

    > Aktualnie zastanawiam sie nad sprzedaza - wiec gdybys byl zainteresowany
    > - daj znac na maila.

    Ja?

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2010-09-14 12:58:05
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Zalozyciel :) taka aura grypowa, ze nie zwrocilem uwagi.

    Pozdrawiam,
    Emil.