  • 1. Data: 2010-09-13 10:26:21
    Temat: rondo turbinowe
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Jak to jest z rondem turbinowym w sytuacji, gdy znaki poziome zostaną
    przykryte np. śniegiem? Przestaje wtedy być turbinowym a zaczyna zwykłym
    i można już 'legalnie' objeżdzać je zewnętrznym pasem? Czy takie ronda
    nie powinny być oznaczane dodatkowymi znakami pionowymi?

    Konkretnie rozmyślam o rondzie Bitwy Legnickiej w Legnicy:

    http://42.pl/u/2shh

    Linki do zdjęć, gdy rondo było jeszcze zwykłe:
    http://42.pl/u/2shi (google maps)
    http://42.pl/u/2shg (zumi)

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 2. Data: 2010-09-13 10:44:45
    Temat: Re: rondo turbinowe
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-09-13 10:26, Stefan pisze:
> [...]
    > nie powinny być oznaczane dodatkowymi znakami pionowymi?
    >
    > Konkretnie rozmyślam o rondzie Bitwy Legnickiej w Legnicy:

    ja nie wiem jak to jest... ale jak bys potrzebowal informacji jak je
    przejechac to tu znajdziesz: http://www.rondokometa.pl/

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===

  • 3. Data: 2010-09-13 11:15:21
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Stefan wrote:
    > Jak to jest z rondem turbinowym w sytuacji, gdy znaki poziome zostaną
    > przykryte np. śniegiem?

    To samo, co z innymi, niepowtórzonymi w pionie, znakami poziomymi.
    Przestają obowiązywać.

    --
    Bydlę