  • 11. Data: 2011-11-23 15:39:40
    Temat: Re: wsk125 nie chce palic!
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości
    news:0fb087d2b999a6890ab1f230e5e51dab$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Hinek napisal

    > rozbieralem wymienialem walek zdawczy jak zloczylem to nie chcial juz
    > palic ;/
    >
    > --

    Nie ma kompresji. Rozkładając silnik trzeba wymienić simmeringi na wale
    korbowym i dokładnie uszczelnić skrzynię korbową (uszczelka + silikon lub
    uszczelka + hermetic)
    Poza tym problem może być z uszczelnieniem cylinder - kartery lub cylinder-
    głowica.
    W dwusuwie szczelność skrzyni korbowej jest jedną z kluczowych spraw

  • 12. Data: 2011-11-23 15:57:58
    Od: dibos <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl>

    ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
    cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
    chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie

  • 13. Data: 2011-11-23 19:47:45
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "dibos" <Dibossable@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > ma kompresje wszystko jest simeringi wymienione uszczelka pod glowica pod
    > cylindrem nie puszcza... mozliwe moze byc ze jest nowa cewka uszkodzona
    > chociaz ma idealna swiece bo czytalem ze jest taka mozliwosc doradźcie

    Jak iskra widoczna i jest na dodatek słyszalna a sprawdziłeś że po kilku
    kopach zalewa świece to znaczy, że iskra nie jest zgrana z ruchem tłoka.
    Ponieważ bawiłem sie w te rzeczy 30-40 lat temu to nie pamiętam na ile przed
    górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach świta ze
    kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
    Nikt ci cukru do paliwa nie dosypał?
    SJS

  • 14. Data: 2011-11-23 20:22:13
    Od: "JK" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > przed górnym położeniem tłoka powinna być iskra ale coś mi po tylu latach
    > świta ze kilka milimetrów /ok. 3?/ ale masz to w instrukcji silnika.
    ======

    Jeżeli ściął się klin na kole zamachowym możesz stwierdzić to sprawdzając
    właśnie moment rozwiarcia przerywacza. Wg. wskazówek jak wyżej: wykręcasz
    świecę, wkładając w jej miejsce i opierając na tłoku np. suwmiarkę lub
    śrubokręt powoli przekręcasz kołem do ustawienia tłoka w najwyższym
    polożeniu (tzw. GMP). Początek rozwarcia styków przerywacza powinno nastąpić
    właśnie ok. 3 mm przed GMP.
    Jeżeli jest ok to może też być padnięty lub poluzowny (niekontaktujący)
    kondensator - wtedy iskry nie ma wcale albo przeskakuje kiedy jej się
    podoba.

    Pozdrawiam - JK

  • 15. Data: 2011-11-23 21:05:50
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Gdzie masz ten motocykl - a konkretnie daleko od Warszawy? bo mogę pomóc
    Dodałem Warszawę bo chyba ze dwa lata temu jadę wieczorem lubelska do
    Warszawy i słyszę przez CB
    Jak mam dojechać do Ostrówka?
    A gdzie jesteś?
    No tu