  • 21. Data: 2009-04-08 12:42:12
    Temat: Re: własnie wróciłem z Berlina
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "zonda" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:grgh7s$ndu$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    >>> Tego w Polandi nie widzialem.
    >> A gdzie to jest?
    >

    > Skad sie tacy biora ??
    > z.

    Masz coś konkretnego do powiedzenia, czy tylko tak sobie piszesz?

    Mystik

  • 22. Data: 2009-04-08 15:01:08
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    /.../

    > Ale zdajesz sobie sprawę że towary importowane do Polski są również
    > najczęściej rozliczane po kursie juro? Jak gdzieś jeszcze na półce komuś
    > zalega towar nabyty po starym kursie, to fajnie, ale zapoznanie się z
    > aktualnymi cennikami może wywołać niezłe palpitacje serca...
    a zdajsze sobie sprawe ze co innego prywatny impoert a co innego oficjalny ?
    ceny na poszczgolne kraje tez moga byc różne [ znaczy na polske wyższe]
    :-)))
    huck

  • 23. Data: 2009-04-08 15:19:47
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-08 17:01:08 +0200, "huck" <2...@w...pl> said:

    > a zdajsze sobie sprawe ze co innego prywatny impoert a co innego oficjalny ?
    > ceny na poszczgolne kraje tez moga byc różne [ znaczy na polske wyższe]
    > :-)))

    Mogą być, nikt im nie zabroni ;-) VAT też mamy ciutkę wyższy, a poziom
    sprzedaży niższy. Acz coraz więcej poważniejszych firm w Polsce
    katalogowo ma ceny takie, jak w całej Europie - np. Szuj, Schuberth,
    Rukka, Held, Arlen Ness, Daytona. Ino tam można za fajną kasę wyrwać
    np. zeszłoroczne modele w ramach posezonowego czyszczeni magazynów, u
    nas tzw. wyprzedaż, to potrafi być aż całe 10%. No i wybór, wybór,
    wybór.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 24. Data: 2009-04-08 17:20:45
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):
    > Mystik wydusił z siebie te słowy:

    > nadal nie kumasz, ze mielismy z bratem ochote na wycieczke, na
    > zobaczenie tych "mega sklepów" na wlasne oczy i ... ze nas po prostu
    > bylo stać na to, zeby sobie tam pojechac, zobaczyc i mieć wlasne zdanie
    > ... nawet jesli finalnie moglismy kupić te same kaski w Polsce taniej...

    Yhy. Pod warunkiem, ze trafilbys wlasciwy model, we wlasciwej wersji i
    wlasciwym rozmiarze w odpowiednim czasie i miejscu. A z tym bywa jeszcze
    "troche" trudno w Polszcze.

    > Od czasu do czasu mozna wydać część pieniędzy poza zdrowym rozsądkiem...

    Niewatpliwie. Od tego sa motocykle (i kazde inne hobby tez:)).

  • 25. Data: 2009-04-08 17:45:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    zbigi wydusił z siebie te słowy:

    > Yhy. Pod warunkiem, ze trafilbys wlasciwy model, we wlasciwej wersji i
    > wlasciwym rozmiarze w odpowiednim czasie i miejscu. A z tym bywa
    > jeszcze "troche" trudno w Polszcze.

    na półce byłoby pewnie cięzko .. ale od czego są katalogi.. ;-)

    > Niewatpliwie. Od tego sa motocykle (i kazde inne hobby tez:)).

    otóż to .. choć na jeden ze swoich samochodów z siga .. wydałem zdecydowanie
    więcej niż na motor ... a jesli chodzi o proporcje ceny zakupu do
    poniesionych kosztów .. to fiu fiu :D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 26. Data: 2009-04-08 18:09:29
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Kuba, ja nie dyskutuje nad faktem czy Wy mieliście kasę czy nie, ile
    wydaliście i dlaczego. Nic mnie to nie obchodzi. Chęć samej wycieczki też
    dobrze rozumiem.
    Polemizowałem tylko z Twoim, narzekaniem na te sklepy (takie odniosłem
    wrażenie). Dlatego, że IMHO nie ma u nas dla nich żadnej alternatywy.
    Szczególnie w przypadku, gdy chcesz kupić kilka rzeczy bez żmudnego szukania
    i kombinowania. Nie mówiąc o możliwości zobaczenia i przymierzenia. I tylko
    tyle.
    A jeżeli źle Cię zrozumiałem, no to trudno. Mea culpa.

    Absolutnie się z tym zgadzam. Zresztą kto z nas nie wydaje czasami
    astronomicznych sum na rzeczy wydawałoby się zbędne. To jest po prostu
    drogie hobby i już :).

    pozdr.
    Mystik

  • 27. Data: 2009-04-08 18:28:09
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > Od czasu do czasu mozna wydać część pieniędzy poza zdrowym rozsądkiem...

    to skocz sobie do wloch, po drodze mozesz zahaczyc o san marino, bedziesz
    mniej zawiedziony:-)

    --
    ania

  • 28. Data: 2009-04-08 18:32:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ania wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > to skocz sobie do wloch, po drodze mozesz zahaczyc o san marino,
    > bedziesz mniej zawiedziony:-)

    za jakies 4 tygodnie skakam do egiptu. Moze później będą włochy, jeszcze tam
    nie bylem.

  • 29. Data: 2009-04-08 18:37:36
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > za jakies 4 tygodnie skakam do egiptu. Moze później będą włochy, jeszcze
    > tam nie bylem.

    w egipicie to raczej nic takiego nie znajdziesz, a wlochy? z krakowa sie
    wyskakuje i wraca, jak do berlina, tylko dzien dluzej:-)

    --
    ania

  • 30. Data: 2009-04-08 20:10:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ania wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)"

    > w egipicie to raczej nic takiego nie znajdziesz, a wlochy? z krakowa
    > sie wyskakuje i wraca, jak do berlina, tylko dzien dluzej:-)

    a z leszna nie mozna tak wyskoczyć?
    Bo jak nie .. to bym musiał najpierw pojechać do KRK i sie u kogoś zatrzymać
    :P