  • 11. Data: 2012-04-01 06:27:24
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: Jan <k...@g...com>

    Pete<p...@i...waw.pl>  wrote:

    > Nie ma co oceniać, sprawa jest znana.
    > Złącze na płycie wygląda tak:http://www.hardwaresecrets.com/imageview.php?ima
    ge=219- to są po prostu
    > 2szt usb w jednym złączu. Obok siebie. Ty masz wtyczkę pojedyńczą, więc
    > wkładasz w górną lub dolną połowę złącza, pilnując tylko tego końca,
    > gdzie nie ma jednego pinu - by z tamtej strony trafiły czarne kabelki
    > (lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe.
    > Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.
    >
    > --
    8173

    Dziękuję Panie Bartku.
    Bałem się, ale odważyłem się i podłączyłem. Płyta główna wykryła
    czytnik oraz windows XP także (4 czytniki się pojawiły - tyle co mój
    czytnik obsługuje standardów), jednak gdy włożyłem kartę pamięci z
    aparatu foto, komp jej nie zobaczył. A włożyłem dobrze na 100 %, dalej
    się karty nie wciśnie, odwrotnie też się włożyć nie da. Pewnie nic się
    z tym zrobić nie da. Innej karty pamięci nie mam niestety.
    Pozdrawiam.