  • 41. Data: 2010-02-28 14:04:35
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4b8a5e4b$1@news.home.net.pl...

    > W tej sytuacji malo prawdopodobne aby byl wyrok z bezwzgledna kara
    > pozbawienia wolnosci...

    Żebyś się nie zdziwił.

    > Znasz szczegoly ?
    > Ja znam z gazet - US tez mogl sie tlumaczyc naciagajac i przeinaczajac
    > fakty. A to, ze urzednicy sklamia zeby siebie usprawiedliwic nie jest
    > niemozliwe...

    Wystarczy policzyć - żeby tyle mieć do zapłacenia zaległości, to
    musiałby ten chleb wagonami rozdawać.

  • 42. Data: 2010-02-28 14:05:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P_ablo pisze:

    > ... a instytucja charytatywna byla z nim w zmowie i za pieniadze
    > potwierdzila, ze byl darczynca...

    ...darów w ilości będącej kroplą w morzu w porównaniu z wykrytymi
    nieprawidłowościami.

  • 43. Data: 2010-02-28 14:12:09
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Mozna polemizowac. Gdyby jechal lewym pasem to by wymuszenia nie bylo.
    > A zamiaru zmiany pasa nie sygnalizowal.

    Nie wiem czy zasygnalizowal...

    Odpalasz auto, patrzysz w lusterko - widzisz motocykliste jadacego lewym
    pasem, wlaczasz kierunkowskaz i wyjezdzasz na prawy pas. W tym momencie
    slyszysz klakson i o pare cm wyprzedza Ciebie motocykiel. Na swiatlach ma
    pretensje, ze zajechales mu droge...

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2010-02-28 14:21:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:bmappfhjmpzy$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Jak widzisz motocyklistę i świadomie zajeżdżasz mu drogę, to wybacz,
    > jesteś skurwysynem. Czemu nie przepuściłeś go po prostu?

    Jechal lewym kiedy patrzylem w lusterko.
    Pomysl teraz ile potrzeba czasu no podniesienie wzroku i ruszenie. W tym
    czasie musial zmienic /zmieniac pas z lewego na prawy. Nie wiem jaka mial
    predkosc.

    Dla zorientowanych - bylo to na Grunwaldzkiej na wysokosci szkoly
    budowlanej, w kierunku skrzyzowania z Taczanowskiego, na przeciwko bankomatu
    PKO BP

    --
    Picasso

  • 45. Data: 2010-02-28 14:24:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tadek t...@p...onet.pl ...

    > zacznij przestrzegać przepisów zanim zaczniesz się "czepiać" innych.
    > Trzeba było go przepuścić bo mu się to należało i żadne twoje
    > dywagacje tego nie zmienią. Jeżdżę oprócz samochodu również rowerem i
    > takie zachowania kierowców są nagminne

    nie wiem czy dobrze rozumiem - ty tym rowerem jezdzic lewym pasem po
    dwupasmówce, potem wjezdzasz na prawy, jak widzisz, ze ktos wyjezdza z
    prawej strony i jeszcze sie dziwisz?

  • 46. Data: 2010-02-28 14:25:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > IMO nie był wolny. Klasyczny brak obserwacji pasa podczas manewru.
    > A najlepsze jest to, że jesli jednocześnei zmieniali pas, to on miał
    > pierwszeństwao ;)

    A wiesz, widziałem już niejednego skurwysynka który wykorzystuje podobne
    sytuacje aby sobie potrąbić i wyżyć się...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 47. Data: 2010-02-28 14:26:04
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:4b8a5f26$1@news.home.net.pl...

    > Ryj, i to parszywy, to ty masz, buraku pierwszeństwo wymuszający.

    Nie musi podobac Ci sie styl mojej wypowiedzi, ale jak bys nie zauwazyl ja
    nikogo i nigdzie burakiem/gnojem/pedalem/chujem/skurwysynem/idiota nie
    nazwalem - dawca nerek, moze i denerwujace ale raczej nie obrazliwe.

    --
    Picasso

  • 48. Data: 2010-02-28 14:34:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    > On 2010-02-28 11:07:14 +0100, "P_ablo" <o...@o...pl> said:
    >>
    > Powtórzę, dając ci ostatnią szansę:
    > Żówno ci do tego.
    > Ty masz swoje obowiązki.

    Mial prawo... a ja mialem wlepiac galy w lusterko wlaczajac sie do ruchu i
    zakladac, ze nawet gdy zobaczy moj kierunkowskaz postanowi zmienic pas BO ON
    MA PRAWO.

    --
    Picasso

  • 49. Data: 2010-02-28 14:37:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na razie to wszystko wskazuje na to, że inicjator wątku nie patrzył, co
    > się za nim dzieje, więc równie dobrze mógł sygnalizować.

    Nic na to nie wskazuje, bo przecież zauważył motocykl na lewym pasie.
    Mało prawdopodobne, żeby nie zauważył sygnalizowanej wtedy zmiany pasa
    ruchu. Zapewne mistrzunio na motorku, jak to większość z nich ma w
    zwyczaju, zmienił pas nie sygnalizując niczego lub w najlepszym razie
    mignął sobie raz już podczas wykonywania manewru, a dodatkowo jechał
    sporo za szybko.

    --
    cokolwiek

  • 50. Data: 2010-02-28 14:40:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A konkretnie w jaki sposób? Mając czelność jechać drogą?

    Mając czelność zmienić pas bez zwracania uwagi, że ktoś właśnie nań
    wjeżdża i nie sygnalizując odpowiednio planowanego manewru.

    Krzysiek Kiełczewski