  • 411. Data: 2010-03-09 18:40:17
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hmtkgu$7np$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Naprawdę wierzysz w to co piszesz? Kierowca jadący za innym samochodem
    > musi spodziewać się, że ten przed nim może zmienić prędkość, w
    > szczególności zwolnić. Przecież jadąc samochodem, nie wiem czy ten przede
    > mną nie będzie skręcał, zatrzymywał się przed przejściem dla pieszych,
    > parkował, a przecież każdy z tych manewrów wiąże się ze zmniejszeniem
    > prędkosci. Nie wspominając już o sytuacjach awaryjnych. Twierdzenie, że
    > jest się na to nieprzygotowanym, że się tego nie spodziewa, świadczy tylko
    > o tym, że nie potrafi się jeździć lub jest się bezmyślnym idiotą. Do

    Mających świadomość stwarzanego przez Was niepotrzebnego dodatkowego
    zagrożenia.
    neelix

  • 412. Data: 2010-03-09 18:42:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D32C1488E950budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Wpuszczam jednego i koniec.
    > Tak samo jak ja tez wjezdzam w pojedynke zgodnie z zasada lewo-prawo.
    > W ostatecznosci sie pokopie.
    > Coz tego ze nowe auto? To nie jest moje przedłużenie penisa. Ty sie
    > przejmujesz kazda ryską?

    No taaak. Co tam jeszcze jedno wgniecenie. Pokopię się. Mam czas i mam
    gdzieś jakim szrotem się poruszam. Co za racjonalność!
    neelix

  • 413. Data: 2010-03-09 18:44:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Zobacz ile jest w polsce wypadków na ilu jeżdżących. To właśnie tacy jak
    > Ty są w większości za to odpowiedzialni.

    Żadnego zagrożenia ze strony tego 1%.
    neelix

  • 414. Data: 2010-03-09 18:46:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Kto?

    Przyłapani lewopasowcy i bezpośredni obserwatorzy. Czasem pokazują w tv.

    > Czego ciągle nie rozumiesz.

    Sam nie rozumiesz.

    > Dlatego, że czytasz przepisy ale ich nie rozumiesz.

    Za to Ty rozumiesz to czego nie zapisali. Nie rozśmiesaj mnie.
    neelix

  • 415. Data: 2010-03-09 18:48:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie ma przeszkód, żeby ze środkowego pojechać prosto. Dla takich
    > misiów jak ty, co tego nie wiedzą nawet specjalnie rysuneczki ze
    > strzałkami namalowali, bo jak widac słowa pisanego (w pord) nie rozumieją.
    > A w miedzyczasie po prawym włączy się ktoś z podporządkowanej i wszyscy
    > będą zadowoleni (oprócz ciebie)

    Bo z prawego często trzeba w prawo.

    > Którzy inni? Ci co Yeti widzieli?

    No widzisz! Więc jednak ktoś spotyka.
    neelix

  • 416. Data: 2010-03-09 18:49:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Przecież nie łamie tego przepisu, nadal jedzie możliwie blisko.

    I jesteś pewien, że blizej nie można? Klamiesz.
    neelix

  • 417. Data: 2010-03-09 18:50:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > [...]
    > Dowodem jest każda Twoja wypowiedź.

    Jest dowodem, że mało rozumiesz.
    neelix

  • 418. Data: 2010-03-09 18:52:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Czemu? Różnił się jakoś od tego na prawdziwym egzaminie?

    Oczywiście. Prawdziwy egzamin malo pokazuje.

    > Czyli 1 na 0. Oceniamy sytuację opisaną przez wątkodawce - motocyklista
    > nie przedstawił swojej wersji.

    A nie będzie mial swojej i odmiennej? Nadal 1 na 1.
    neelix

  • 419. Data: 2010-03-09 18:53:15
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D32C17CC926Cbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > O, delikatnie ale jednak odszczekujesz - no w koncu...

    Nadal nie rozumiesz.
    neelix

  • 420. Data: 2010-03-09 18:54:38
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > I będzie to tak jak z nakazem świecenia w dzień. Nie da się propagandą to
    > wprowadzą siłą.

    No cóż, właśnie przez takie jednostki jak Ty. Udowodniłeś w tym wątku, że
    zakładanie myślenia oraz kultury u kierowców, jest błędne. Jak nie jest
    napisane w kodeksie, to nie istnieje i nie można stosować. Naprawdę nie
    zauważasz ironii?

    > Tak jak teraz światłami zrobiono ze mnie idiotę(wiedziałem kiedy włączać i
    > to robiłem) tak potem zrobią ze mnie chama. Wszystko jednak będzie zgodne
    > z prawem.

    No coż... O tym czy jestem chamem czy nie, decyduję ja sam, ale widać w
    Twoim przypadku wszytko jest możliwe. Moim zdaniem powyższe stwierdzenie
    jest jedną z głupszych wymówek usprawiedliwiających brak kultury.

    > Niestety nie znasz mnie i tak sobie klepiesz co wygodniejsze.

    Niestety? Polemizowałbym.
    Znam Cię na tyle, ile sam prezentujesz na grupie. To Ty decydujesz jak się
    chcesz przedstawić i sam swoje poglądy przedstawiasz.
    Na tej podstawie ja oraz reszta grupy Cię oceniamy.

    Pozdrawiam
    Czabu