  • 1. Data: 2016-01-04 18:21:50
    Temat: windows 10 i advanced format
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy instalując windows 10 na dysku z sektorami 4096 muszę się jakoś
    specjalnie spinać i modlić? czy wszystko przebiegnie naturalnie i system
    będzie śmigał?

  • 2. Data: 2016-01-04 23:30:57
    Temat: Re: windows 10 i advanced format
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > czy instalując windows 10 na dysku z sektorami 4096 muszę się jakoś
    > specjalnie spinać i modlić? czy wszystko przebiegnie naturalnie i system
    > będzie śmigał?

    Pierwszym Windowsem, ktory w pelni wspiera sektor 4k jest Win 8 (czy 8.1),
    czyli z 10-tka nie powinno byc zadnego problemu.

  • 3. Data: 2016-01-05 16:34:20
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziękuję,
    a mam jeszcze pytanie taki dysk wd0exez to jest dysk z advanced format?
    nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji

  • 4. Data: 2016-01-05 16:34:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wd10exez lub może wd10ezex jakoś tak, 1TB blue w każdym bądź razie

  • 5. Data: 2016-01-05 18:13:00
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/
    2879-771436.pdf

  • 6. Data: 2016-01-05 18:25:27
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dziękuję

  • 7. Data: 2016-01-05 18:40:15
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/POL/
    2879-771436.pdf
    http://www.wdc.com/pl/products/catalog/
    http://www.wdc.com/pl/products/internal/desktop/

  • 8. Data: 2016-01-06 20:04:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kur... muszę Wam powiedzieć, że zainstalowałem na tym dysku dwie
    krowy, Win 10 i kaspersky, a system chodzi jak burza! normalnie lepiej
    niż by sie można spodziewać...