    From: "marek rzepecki" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: winda xp nie widzi micro sdhc 8 GB
    Date: Tue, 8 Sep 2009 20:11:24 +0200

    witam,
    kupilem ten zestaw
    http://www.mixelectronics.pl/zobacz,23842,kat,313,ki
    ngston-sdc4-8gb-2adp do
    mojego mio A702. mialem 2Gb ale ta pamiec dawno mi sie juz zapchala
    (nawigacja GPS itp.) okazalo sie ze po podlaczeniu miotaca do kompa poprzez
    micro USB karta jest widoczna, jest tez widoczna z poziomu samego PDA ale
    windows XP SP2 juz jej nie widzi po wlozeniu do czytnika kart w laptopie
    poprzez zalaczony adapter. o co chodzi? probowalem ja tez wlozyc do innego
    laptopa.... i nic. nie jest widoczna ani z pozycji .... narzedzia
    administr./zarzadzanie dyskami, ani tez z partition magica. wygooglalem
    tylko zalaczony adpter czytnika kart moze nie obslugiwac kart sdhc. a moze
    jest to wina SP2? - wlasciwie brak SP3, dodam ze Kaspersky'go wylaczalem na
    ten czas. czyzby mnie ratowal - jezeli wogole zakup takiego czytnika
    http://www.allegro.pl/item736926908_czytnik_kart_mic
    rosd_microsdhc_kingston_usb_2_0_fv.html.

    pzdr.
    .marco_polo.