eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 31. Data: 2014-04-09 18:22:28
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Dwa razy w życiu dzięki ostrożnej jeździe nie udało mi się rozjechać w
    > nocy naprutych rowerzystów słodko śpiących na ciemniej jezdni w lesie
    > między wioskami.

    A co ma do tego leżący obok rower?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2014-04-09 18:38:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja nie postuluje nieprzestrzegania prawa. Ja postuluje, zeby to prawo
    > zmienic, bo rozumiem, ze jazda po piwku rowerem to zadne ryzyko

    A nie rowerem to już ryzyko?

    >i dlatego
    > dla rowerzystów promile powinny byc zupełnie inne!

    Większej bzdury dawno nie czytałem.
    Ale czego w sumie się można spodziewać od alkoholika/kryptoalkoholika, który
    nie może się obyć bez chlania i jechania.

  • 33. Data: 2014-04-09 18:42:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]

    No właśnie, dlaczego?

    Widać alkoholizm a narodzie zbyt duży, a tacy jak Ty jeszcze chcą go
    promować.

  • 34. Data: 2014-04-09 18:43:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    >To że ktoś nie potrafi się powstrzymać się od nachlania się

    > Jak od wielu innych, mało szkodliwych rzeczy.

    Ta akurat jest szkodliwa i to mocno.
    Zachęca do ochlejstwa, a co gorsza do ochlejstwa za kółkiem.

  • 35. Data: 2014-04-09 18:46:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A nie rowerem to już ryzyko?

    Zalezy. Deskorolką tez niespecjalne.
    Pojazdami mechanicznymi typu samochód, autobus itp juz trochę wieksze ze
    względu na wieksze predkosci, mase, ped etc. Ale zdaje się ze
    przerabialismy to wielokrotnie!

    > Większej bzdury dawno nie czytałem.
    > Ale czego w sumie się można spodziewać od alkoholika/kryptoalkoholika,
    > który nie może się obyć bez chlania i jechania.

    Znowu cham z Ciebie wyszedł...

    Parafrazujac pytania o powstrzymanie się od piwka, nie umiesz zacisnąć ust
    i się powstrzymać od bycia chamem?

  • 36. Data: 2014-04-09 18:55:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Zalezy. Deskorolką tez niespecjalne.
    > Pojazdami mechanicznymi typu samochód, autobus itp juz trochę wieksze

    Chyba mniejsze, bo samochód sam się nie przewróci gdy kierujący ma lekko
    zaburzone poczucie równowagi.
    Zwłaszcza pod koła wyprzedzającego.

    > Znowu cham z Ciebie wyszedł...

    Pomyliło Ci się ze szczerością.
    Jak tak bardzo nie lubisz słyszeć prawdy o sobie w oczy, to daruj sobie
    chwalenie się swoimi pijackimi zapędami.
    Nikt normalny nie musi ciągle chlać, więc nie potrzebuje forować prawa do
    jazdy po ochleju.

  • 39. Data: 2014-04-09 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ta akurat jest szkodliwa i to mocno.
    > Zachęca do ochlejstwa, a co gorsza do ochlejstwa za kółkiem.

    Czujesz się zachęcony?
    Bo ja po piwku czasami na rowerze śmignę a mimo to nie czuję potrzeby
    wsiadania do samochodu.

  • 38. Data: 2014-04-09 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No właśnie, dlaczego?

    No nie wiem. Dlaczego?
    I dlaczego to jeszcze nei jest karane zabraniem prawa jazdy?

    > Widać alkoholizm a narodzie zbyt duży, a tacy jak Ty jeszcze chcą go
    > promować.

    Widać normani ludzie, jak ja, wiedza, że po piwie nie stają się
    niebezpiecznymi mordercami, których trzeba od razu do wiezienia ładować.

    Ale jak dla kogoś amator piwa to alkoholik to może problem problem w złym
    miejscu widzisz?

  • 37. Data: 2014-04-09 20:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chyba mniejsze, bo samochód sam się nie przewróci gdy kierujący ma
    > lekko zaburzone poczucie równowagi.

    Rowerzysta mający ponizej 0,5 też się nie przewróci.
    Za to jak w kogoś wjedzie to najczesciej guza nabije a nie zabije 5 osób.

    > Zwłaszcza pod koła wyprzedzającego.

    Tak, oczywiscie, mityczne setki wypadków z rowerzystami, gdzie pijany
    rowerzysta przewraca się pod koła samochodu zabijając kierowce tegoż...

> [...]
    > sobie chwalenie się swoimi pijackimi zapędami.
    > Nikt normalny nie musi ciągle chlać, więc nie potrzebuje forować prawa

    Pomyliło Ci się.
    Szczerośc to to co mowisz.
    Chamstwo to sposób w jaki to mówisz.
    Abstrachując od faktu ze nie znasz mnie i nie masz pojecia co i ile pije. I
    zaręczam ci ze byłbys zaskoczony.

    no ta bene szkoda, ze szczerosc przejawiasz tylk ow checi obrazenia
    rózmówcy, zapominajac jednoczesnie o argumentach do dyskusji.

  • 40. Data: 2014-04-09 21:34:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Czujesz się zachęcony?

    Ja nie, ale tacy co to bez ochleju nie mogą ani dnia wytrzymać, zdecydowanie
    tak.