  • 1. Data: 2010-05-14 13:26:11
    Temat: wieloportowe obudowy do dysków
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    Witajcie
    no to trzecie podejscie do tematu "jak jednocześnie udostępnić dysk po LANie
    i USB jako USB-Storage" :-)))

    czy istnieją zewnętrzne obudowy do dysków które mając kilka dowolnych
    interfejsów potrafią równolegle je obsługiwać??

    a moze istnieje inne eleganckie rozwiązanie tego problemu?
    Póki co sytuacja jest taka:
    jest icy-box nas 4220 przypięty do routera i serwujacy pliki po sieci
    domowej
    jest mediaplayer który potrafi odtwarzać mulitmedia z podłączonego nośnika
    USB
    Pytanie jak spiąć to razem by playerek korzystał z NASa?
    pzdr
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-14 14:43:10
    Temat: Re: wieloportowe obudowy do dysków
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    obudowy nie, ale jakiś serwer - TAK!

  • 3. Data: 2010-05-14 15:00:29
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Krzysiek" <k...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    obudowy nie, ale jakiś serwer - TAK!

    nie no... plisss nie sugeruj nawet, ze mam stawiać jakiś ekstra komputer by
    mi to zrobił..
    Ja jestem obecnie na etapie redukowania ilosci komputerów a nie ich mnożenia
    :-)))
    póki co z 3 stacjonarnych,2 laptopów i netbooka (na 2 osoby) udało mi się
    zjechać do jednego zadaniowego stacjonarnego w szafie i 1 lapka, NAS'a i
    mediaplayerka. :-)))

    Jeśli cos będę musiał dokupić to tylko jakąś nową zabawkę która zapewni
    NAS'a i USB storage z jednego pudełka. Dodatkowym wymogiem jest to, ze ma
    być
    a) bezgłośne
    b) małe (max wielkości obudowa na dwa dyski)
    c) bezawaryjne/bezproblemowe - chce to raz ustawic nie poświęcajac na
    kabelkologię i konfigurację nie więcej niz 20 minut i ma to po prostu
    działać po wsze czasy....
    a jak będzie przy tym jeszcze w miarę ładne (bo w salonie stoi a możliwości
    ukrycia są ograniczone) to juz wogóle byłoby super..

    Da się tak??? bo jak nie to pogodzę sie z myślą, ze technika do potrzeb nie
    dorosła i będę kombinował ze stand-alone dyskiem zewnętrznym na USB - troche
    kłopotliwe ale jak sie nie da to trudno :-))

    pzdr
    bartek

  • 4. Data: 2010-05-15 10:33:28
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Bartek Wiecek jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej
    pradawnymi runami na koźlej skórze:

    > Pytanie jak spiąć to razem by playerek korzystał z NASa?

    może kup NASa z wbudowanym playerkiem, albo playerek obsługujący sieć

    --
    _____