  • 11. Data: 2011-05-15 20:51:34
    Temat: Re: warzywa kontratakują : flame warning
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-14 20:10:02 +0200, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Marcin pisze,

    Ponieważ "kłamiesz" było pod całym tekstem, to uznałem, że odnosi się
    do ostatniego akapitu.
    I wyszło wyjątkowo durnie, bo zarzucanie komuś kłamstwa, gdy gość pisze
    o swoim zdaniu na dany temat, to...

    > ze byl niewielki odstep pomiedzy samochodami. W takim
    > przypadku ciezko jest obrocic motocykl na tyle szybko, zeby zniknac zanim
    > kierowca samochodu zdazy zobaczyc tablice.

    Nie zgodzę się z tym.
    Niewielki nie oznacza zbyt mały.

    > Zreszta motocykl ma tablice
    > zazwyczaj powyzej maski i widac ja bardzo dobrze.

    O ile są prawidłowo zamocowane, a moje doświadczenie z ulic DC mówi, że
    z tym jest kiepsko u motocyklistów...

    > Ciezko uwiezyc,

    Uwierzyć.

    > ze nie
    > widzial

    Aaa... to coś innego, niż kłamstwo.

    (i już się nie czepiam)

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-05-15 20:52:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-14 21:43:14 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl> said:

    > Nawet nie pozaginane, a zamontowane pod katem 45 stopni a moze i wiecej
    > tak ze odczytac nie sztuka.

    Nie sztuka, czy to sztuka?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-05-16 09:33:46
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.05.2011 20:31, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Ciekawe jak to się ma do teorii Anrzeja Lawy o tym, jakoby to
    > motocykliście w idealny sposób i z ozywiście bezpiecznym odstępem
    > lawirowali pomiędzy samochodami - w końcu przecież oni jeżdżą idealnie a
    > to wredni blachosmrodziarze ciągle zajeżdżają im drogę.

    Hmmmtaaak - "rozumując" tak jak ty musiałbym twierdzić, że każdy
    kierowca samochodu to pijak jeżdżący na "podwójnym gazie" bo kilku się
    takich zdarzyło.

    Co by było dość dziwne, zważywszy że sam jeżdżę samochodem (ostatnio
    prawie wyłącznie) i jestem abstynentem ;->

  • 14. Data: 2011-05-18 10:27:49
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-14 18:12, Bartek Kacprzak wrote:
    > U?ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"<t...@s...won> napisa? w wiadomo?ci

    > K?amiesz.

    ROTFL. Ach jak żałuję, że nie mam rejestratora - nagrywać, a następnie
    zgłaszać na Policję jako ucieczkę z miejsca zdarzenia.

    Choć zapewne wtedy twierdziłbyś, że zdarzenie zostało "ustawione" -
    tkwij dalej w mniemaniu o nieomylności zakutych pał.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-05-18 10:35:07
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-14 20:10, Bartek Kacprzak wrote:
    > U?ytkownik "Bydle"<p...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Marcin pisze, ze byl niewielki odstep pomiedzy samochodami. W takim
    > przypadku ciezko jest obrocic motocykl na tyle szybko, zeby zniknac zanim
    > kierowca samochodu zdazy zobaczyc tablice. Zreszta motocykl ma tablice
    > zazwyczaj powyzej maski i widac ja bardzo dobrze. Ciezko uwiezyc, ze nie
    > widzial tablicy kiedy motocykl mijal go z boku.

    Prawy pas był pusty, gośc przecinając od lewej do prawej środkowy
    zachaczył mój lewy narożnik - w samochodzie czuć to bardzo delikatnie
    (zderzak), zachwiał się lekko, obrócił na ułamek a następnie pociąl lewą
    stroną prawego pasa.. praktycznie natychmiast znikając z pola widzenia
    za samochodem stojącym przedemną.
    Być, może mój błąd, że zamiast skupić szybko uwagę na tablicy zacząłem
    wysiadać z samochodu...
    Nauczka taka, że trzeba było od razu klakson, na prawy pas ("do skrętu w
    prawo") i dogonić gnoja.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2011-05-18 11:14:12
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 18 Maj, 10:35, Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> wrote:

> [...]
    > wysiadać z samochodu...
    > Nauczka taka, że trzeba było od razu klakson, na prawy pas ("do skrętu w
    Trzeba bylo tak od razu :)
    Marke motocykla widziales? Jakies znaki szczegolne, malowanie?
    Kierowce widziales? W jakim kolorze mial kask? Jesli tak to jedz na
    komende, zloz zawiadomienie, jesli nie masz numerow moze znajda
    wlasciciela po wygladzie motocykla i po uszkodzeniach.
    A taka nauczka jest gowno warta. Spojzyj do mojego posta, jutro ide na
    komende poniewaz koles, ktory _uderzyl_ w moj motocykl, pojechal
    zlozyc doniesienie, ze to ja go najechalem. Swoja sciezka jestem
    ciekaw jak chce udowodnic, ze to ja go najechalem.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 17. Data: 2011-05-18 11:17:31
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 18 Maj, 10:27, Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> wrote:
    > On 2011-05-14 18:12, Bartek Kacprzak wrote:

    > ROTFL. Ach jak żałuję, że nie mam rejestratora - nagrywać, a następnie
    > zgłaszać na Policję jako ucieczkę z miejsca zdarzenia.
    I to jest sluszny wniosek, mnie takie urzadzenie rowniez by sie
    przydalo, chocby do sprawy w ktorej jutro bede zeznawal.

    > Choć zapewne wtedy twierdziłbyś, że zdarzenie zostało "ustawione" -
    > tkwij dalej w mniemaniu o nieomylności zakutych pał.
    Znow klamiesz :) Nigdzie nie twierdzilem podobnych rzeczy.
    Po prostu z punktu widzenia motocyklisty tamten opis byl niemozliwy.
    Dopisales jak bylo i masz odpowiedz w poprzednim poscie.
    Mnie tylko wkurwia wasze generalizowanie i jeczenie jacy to
    motocyklisci sa be, na podstawie jednostkowych przykladow.

    Bartek Kacprzak

  • 18. Data: 2011-05-18 12:52:14
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-18 11:17, Bartek Kacprzak wrote:

> [...]
    > Mnie tylko wkurwia wasze generalizowanie i jeczenie jacy to
    > motocyklisci sa be, na podstawie jednostkowych przykladow.

    Ja nie twierdzę, że wszyscy motocykliści są be. Mnie drażni twierdzenie,
    że motocyklista jest nieomylny i pomimo niewielkiego odstępu zachowuje
    bezpieczną odległość a do kolizji dochodzi wyłącznie w wynika nagłych
    manewrów dokonywanych przez kierowców.

    Mnie drażni przeciskanie na siłę - ponieważ dla zaoszczędzenia kilku
    sekund-minut, ryzykują i w wyniku ewentualnej kolizji na dużo wiekszą
    stratę czasu (i jak widać również pieniędzy) narażają innych uczestników
    ruchu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 19. Data: 2011-05-18 13:05:15
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:33, Andrzej Ława pisze:
    > Hmmmtaaak - "rozumując" tak jak ty musiałbym twierdzić, że każdy
    > kierowca samochodu to pijak jeżdżący na "podwójnym gazie" bo kilku się
    > takich zdarzyło.

    Ale gdyby chociaż połowa jeździła na podwójnym gazie to uogólnione
    stwierdzenie "wszyscy samochodziarze" miało by już sens. I podobnie jest
    z motocyklistami, z reguły piratują na drogach więc i opinie mają
    odpowiednią.

  • 20. Data: 2011-05-18 13:47:10
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-18 11:14, Bartek Kacprzak wrote:

    > Trzeba bylo tak od razu :)

    Tak było napisane :-)

    > Marke motocykla widziales? Jakies znaki szczegolne, malowanie?

    Markę ? A w jaki sposób miałem ją zobaczyć ?

    Jakiś bardziej turystyczny, czarny, chromowany tłumik po prawej stronie
    idący raczej poziomo, czarny kask. Nic specjalnei charakterystycznego..
    miał chyba stelarz nad tylnym kołem i jakiś niewielki tobół przypięty...

    > Kierowce widziales? W jakim kolorze mial kask? Jesli tak to jedz na
    > komende, zloz zawiadomienie, jesli nie masz numerow moze znajda
    > wlasciciela po wygladzie motocykla i po uszkodzeniach.

    Na motocyklu conajwyżej ślady lakieru na tłumiku... niewykonalne.

> [...]
    > zlozyc doniesienie, ze to ja go najechalem. Swoja sciezka jestem
    > ciekaw jak chce udowodnic, ze to ja go najechalem.

    Pewnie tym, że pierwszy złożył doniesienie.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik