  • 21. Data: 2016-11-09 13:27:31
    Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Lewis pisze tak:

    > I masz wytłoczone SWAG? Czy może zwyczajnie zeszlifowane oznaczenia
    > producenta?

    Nie, nigdy nie widziałem jeszcze z wytłoczeniem. Wszystkie które
    widziałem są tylko z napisem Swag chyba robionym laserem. Zeszlifowań
    nie ma więc to nie Lemforder. Prawdopodobnie to Febi być może
    przebierane bo jak rozumiem marka Swag ma niby być lepsiejsza od
    zepsutej marki Febi.

    Dolne-proste są w samochodzie prawdopodobnie od 2006 roku. Dolne
    wygięte mam ze znaczkami audi vw. Wszystkie górne po obu stronach co
    najmniej od 2010r były Swag ale juz padły. Przejechałem na nich 60 tys

    Zrobiłem teraz risercz ponownie i na rok 2016 są trzy szkoły

    - wszystkie osiem wahaczy Lemfordera (na bogato)
    - cztery dolne Lemfordera, cztery górne po taniości
    - wszystkie osiem po taniości np Master Sport.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.