  • 1. Data: 2016-11-07 14:58:31
    Temat: wahacze - delphi czy trw
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Wiem, że to kolejny temat o wyższości bożego narodzenia nad świętami
    wielkiej nocy ale....:)

    czy warto dorzucić 2x drożej za wahacze trw czy delphi będzie rozsądne?
    Do punciaka fast jest za 90pln, delphi wyjdzie ok 140pln a trw 260pln.
    Fast już przerabiałem i nie powala mnie trwałość (ale ze 40kkm to
    zrobił, więc nie jest źle). Warto?

  • 2. Data: 2016-11-07 15:13:04
    Temat: Re: wahacze - delphi czy trw
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

> [...]
    > a trw 260pln. Fast już przerabiałem i nie powala mnie trwałość
    > (ale ze 40kkm to zrobił, więc nie jest źle). Warto?

    Jeszcze po drodze jest SWAG

    http://e-autoparts.pl/wahacz-zawieszenie-kola-p-3072
    3.html
    http://e-autoparts.pl/wahacze-c-100013_100208_100571
    .html

    Ja bym nie dał tyle.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-11-07 16:01:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jeszcze po drodze jest SWAG

> [...]
    po drodze jeśli chodzi o cenę czy jakość?

  • 4. Data: 2016-11-07 16:11:25
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    ciekawe....
    http://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawieszenia-kola-m
    agneti-marelli-301181309600,fiat,punto-188-od-1999-0
    9,1-3-jtd-16v-70km,35-4278-17392-100571-0-95-3011813
    09600.html

    137pln

    http://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawieszenia-kola-m
    agneti-marelli-301181301400,fiat,punto-188-od-1999-0
    9,1-3-jtd-16v-70km,35-4278-17392-100571-0-95-3011813
    01400.html

    276pln

    oba magneti marelli.... jeden żeliwny drugi stalowy........jaka różnica
    z czego zrobiony? mogą się czymś różnić poza samym materiałem?

  • 5. Data: 2016-11-07 16:12:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-11-07 o 14:58, sirapacz pisze:
> [...]
    > Do punciaka fast jest za 90pln, delphi wyjdzie ok 140pln a trw 260pln.
    > Fast już przerabiałem i nie powala mnie trwałość (ale ze 40kkm to

    A co się generalnie dzieje z tymi wahaczami, że trzeba je wymieniać?
    Różne samochody miałem, z różnymi przebiegami, ale zawsze wystarczyło
    wymienić gumy/tuleje i było OK.

  • 6. Data: 2016-11-07 16:18:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A co się generalnie dzieje z tymi wahaczami, że trzeba je wymieniać?
    > Różne samochody miałem, z różnymi przebiegami, ale zawsze wystarczyło
    > wymienić gumy/tuleje i było OK.

    we fiatach(punto) sworzeń jest z wahaczem zintegrowany i niewymienny -
    tak samo gumy. Kupuje się cały wahacz:)

  • 7. Data: 2016-11-07 16:27:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    3.html
    .html

    > po drodze jeśli chodzi o cenę czy jakość?

    168zł za szt

    i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?

    https://youtu.be/u2nBh90dRpE

    Kupiłbym Delphi jakbym nie miał zł a SWAG bym kupił jak miał zł.
    Sam kupuje SWAG bo przy TRW czy Lemforder jakoś nie mogę kliknąć
    do koszyka. Wiesz chyba ile kosztuja wahacze w passacie B5 i B5.5 ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2016-11-07 16:33:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > i to i to. Nie znasz takiej marki SWAG?

    nie. Kojarzę deplhi bo montowalem, kojarzę maxgear i fast bo sie na
    taniości lekko przejechałem, ze słyszenia febi/lemforder.
    Febi podobno miałem montowane jak jeszcze mechanik sie zajmowal moim
    autem ale zywotność raczej podobna do fast.
    albo zostalem wydymany albo faktycznie tak sobie (ale ja nie omijam
    dziur:). SWAG nie kojarze w ogóle. MM kojarze bo to do fiatów na
    pierwszy montaż zwykle idzie.

> [...]
    > Sam kupuje SWAG bo przy TRW czy Lemforder jakoś nie mogę kliknąć
    > do koszyka. Wiesz chyba ile kosztuja wahacze w passacie B5 i B5.5 ;)

    nie wiem ale podejrzewam że drożej niż do fiaciszy:P

  • 9. Data: 2016-11-07 16:44:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > oba magneti marelli.... jeden żeliwny drugi stalowy........jaka różnica z
    > czego zrobiony? mogą się czymś różnić poza samym materiałem?

    Ten stalowy może mieć wymienny sworzeń. Na zdjęciu wyglądają tak samo, co
    może świadczyć o pomyłce w doborze zdjęcia.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2016-11-07 17:09:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

> [...]
    > autem ale zywotność raczej podobna do fast.
    > albo zostalem wydymany albo faktycznie tak sobie (ale ja nie omijam

    kolejność można zaryzykować jest taka Lemforder, TRW, SWAG, Moog, Delphi

    mocno dyskusyjne są MEYLE, SIDEM, RTS, Febi

    > MM kojarze bo to do fiatów na pierwszy montaż zwykle idzie.

    no własnie a nie chcesz błogosławionych Magnetti Marelli?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.