  • 1. Data: 2016-01-28 16:35:35
    Temat: w7-pl-HOME64bit jak zainsalowac jezyk Angielski?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    W moim laptopie mam legalny Windows7 HOME PL 64bit.
    Potrzebuje miec interfejs w j.angielskim.

    Windows MUI language pack
    ( https://support.microsoft.com/en-us/kb/2483139 )
    wymaga wersji Enterprise lub Ultimate.

    Vistalizator ( http://www.froggie.sk/usage.html ) także wypluwa bledy.
    Jakis Hack moze znacie?

  • 2. Data: 2016-01-29 12:00:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Yerine Ictimai wrote:
    > W moim laptopie mam legalny Windows7 HOME PL 64bit.
    > Potrzebuje miec interfejs w j.angielskim.

> [...]

    Trzeba upgrejdować do wersji Enterprise lub Ultimate lub zakupić
    licencję na Windows 7 Home EN.
    Innej legalnej drogi zgodnej z licencją nie ma.

  • 3. Data: 2016-01-29 17:23:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 29/01/2016 11:00, Poldek wrote:

    > Trzeba upgrejdować do wersji Enterprise lub Ultimate lub zakupić
    > licencję na Windows 7 Home EN.
    > Innej legalnej drogi zgodnej z licencją nie ma.

    NTG, ale gwoli ścisłości. Powyższe to prawda w przypadku używania wielu
    języków przez doinstalowanie odpowiedniego 'language pack'.
    Jeśli ktoś chce zainstalować "świeży" OS to jak najbardziej może zrobić
    to w dowolnym* języku w wersji, którą obejmuje licencja (w tym przypadku
    HOME). Nawet w przypadku użycia 'recovery' użytkownik często ma opcję
    wyboru języka (oczywiście w zależności na jaki rynek 'rocevery' jest
    przeznaczony - np. do laptopa mojej żony, WestEU ma angielski,
    francuski, hiszpański, niemiecki).

    *Oczywiście są odstępstwa od tej reguły (AFAIR Chiny i Indie), ale nie
    dotyczą wątkotwórcy więc nie ma sensu drążyć.
    --