    From: "Ivam" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: w sprawie sikacza
    Date: Wed, 4 Jul 2012 22:25:30 +0200

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > To IMHO akurat odnosnie tej bramki to lepiej gdyby jej tu nie bylo.

    Nie tylko Ty masz takie zdanie.

    Najgorsze jest to, ze na propozycje wylaczenia pisania (tylko przegladanie
    grupy) lovtza tez zareagowal kategorycznym "nie, bo nie".

    > Nie wiem czy to ogolna tendencja, ze pojawia sie mniej postow ale czy nie
    > jest to jedna w przyczyn?

    Starzy odchodza, nowych nie bardzo przybywa, wielu sie zraza bo:
    - to nie forum (brak awatara, kolorkow, pw, etc.)
    - usenet powoli umiera
    - serwerow news tez coraz mniej (nie da sie na nich kasy trzepac)
    - wszystko jest w archiwum, wiec dyskusje sa raczej prywatne, a zarty
    hermetyczne

    Czasem lubie sobie poprzegladac archiwum (i np. posty Andrzeja Rosy), ale
    gugiel nawymyslal z grupami i nie moge sie polapac w tej ich "uproszczonej"
    wersji przegladarki.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo