  • 11. Data: 2010-11-03 00:10:24
    Temat: Re: w sprawie dysku zewnetrznego i obudowy do niego
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    RadoslawF in news:iapd4a$f06$1@node1.news.atman.pl
    > Mam dwie wątpliwości.
    > Dysk większość ludzi kupuje jednak na lata więc nie ograniczał bym
    > pojemności do 1 lub 1,5 TB tylko kupił taki w którym jeden GB wyjdzie
    > najtaniej.
    > USB 3.0 da sporą większą prędkość przesyłu danach.
    > Nawet jeśli teraz nie masz USB 3.0 w kompie to możesz dokupić
    > kartę (jeśli to stacjonarny) lub za jakiś czas wymienisz
    > na taki z USB 3.0. Wtedy wymienisz też obudowę, pytanie tylko
    > czy warto za obudowy płacić dwa razy ?
    > Pozdrawiam

    Wowczas, gdy bede MUSIAL miec 3.0, to
    sobie kupie 3.0 za kwote, za ktora dzisiaj mam 2.0. Po licho mi dzisiaj
    3.0,gdy jeszcze godzine temu bylo ok z 2.0.
    Tak samo z dyskiem: w zasadzie moge zmiescic sie juz na 200-300 giga i to
    bardzo bardzo swobodnie. Wiec
    1-1,5 TB to horyzont tej sytuacji.

    Ale moze nie piszmy "tak najogolniej", piszmy o konkretach,czyli co kupowac,
    co konkretnie kupowac, o to pytalem.

  • 12. Data: 2010-11-04 06:53:30
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Witam.
    Mam 4 Samsungi 3.5'' 1.5T 3.5' Eco od 2 lat najlepsza cena za 1M ( 1 za 480
    a ostatni za 280PLN na All) 2T to 380:-(
    w obudowch Made in China 30 PLN Allegro,aluminium ale dyski wisza na 4
    srubach ! a i tak sa zimne w tych "termosach"
    Non stop HOT spot i nic sie nie dzieje.... zasilanie zrobilem sobie z PC
    USB 2.0 calkowicie wystarcza do mechanicznych dyskow 5400 :-)
    Wiecej LAP ma eSATA niz USB 3 (bojkotowane przez Intela jako produkt trupa
    Nvidia)