eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[w][rt] fluktuacje czasu wykonania pod windą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 33

  • 31. Data: 2010-12-03 08:17:05
    Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Michoo wrote:
    > W dniu 01.12.2010 21:15, thearti pisze:
    >> Jakie wyrownywanie??? Po prostu nie animujesz scrolla ze stalym
    >> krokiem, tylko zaleznie od tego, ile czasu uplynelo od ostatniego
    >> rysowania. Wszystko chodzi plynnie i z ta sama predkoscia na roznych
    >> prockach. A to, ze fps bedzie plywal, nie ma znaczenia. Sa
    >> zastosowania, gdzie realtime jest niezbedny - ale na litosc nie do
    >> prostego scrolla...
    > Dodajmy jeszcze, że nie opłaca się marnować mocy obliczeniowej na
    > szybsze rysowanie niż wynosi częstotliwość odśnieżania monitora.
    >
    Bogiem a prawdą, mi się jeszcze nie zdarzyło odśnieżać monitor.
    A Ty jak często to robisz?

    j..


  • 32. Data: 2010-12-03 09:49:46
    Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Od: " parade" <f...@W...gazeta.pl>

    Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> napisał(a):

    > On 12/02/2010 11:28 AM, ombre wrote:
    > > ktos tu sie obruszał na nazywanie commodore 64 maszyną realtime,
    > > czy tez porownywanie go ze wsp. pecetami ale mz (w pewnym wspomianym
    > > sensie przynajmniej c64 byl maszyną realtime i scrolle muzyczki itd
    > > byly płynne) a pc+win jest rozlazłe jak szmata: z drugiej strony widzialem
    > > raczej dobry emulatorek commodore wiec jesli mozna emulowac tak plynne
    > > scrolle to mozna i je zrobic - swoja drogą ciekawe czego uzywali do
    > > blitowania - moze czegos lepszego niz ja [?]
    >
    > Czego używali? Tysiąckrotnie większej mocy obliczeniowej.
    >
    > Proponuję Ci, zamiast postmodernistycznej literatury i dołującej muzyki,
    > medytację nad zwrotem "good enough" w kontekście programowania.

    >
    > Jeżeli chcesz realtime i ducha Amigi, to zdobądź skądś dowolną konsolę i
    > jakiś "zestaw developerski" do niej.
    >

    No przydaloby sie - szukam jakiejs dobrej roboty w gamedevie (choc
    moze jeszcze jestem troche przycienki) a dokładniej to 'będę szukać za
    jakiś czas' bo muszę sie jeszcze troche przyleczyć (postborelioza - kości
    bolą i problemy z układem oddechowym, (mam kompletnie przerabane))


    > A jeżeli musisz robić na PC, to naucz się żyć z jego ograniczeniami.
    > Rzemiosło wymaga znajomości narzędzia i materiału.
    >
    > JD


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 33. Data: 2010-12-07 21:24:45
    Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 2 Gru, 00:10, Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> wrote:

    > Niestety prosty scroll wygl da le, gdy fps p ywa. Niekt rym to przeszkadza.
    > Mnie osobi cie te denerwuje, je li na szybkim komputerze nawet z pozoru tak
    > prosta rzecz jak scroll nie dzia a poprawnie.

    Jesli scroll jest animowany z dokladnoscia do pixela, to fakt - moje
    podejscie nie jest najlepsze.
    Natomiast przy dokladnosciach subpixelowych (jak np w opengl) to juz
    sie troche zaciera i fps moze plywac.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: