-
31. Data: 2010-12-03 08:17:05
Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>
Michoo wrote:
> W dniu 01.12.2010 21:15, thearti pisze:
>> Jakie wyrownywanie??? Po prostu nie animujesz scrolla ze stalym
>> krokiem, tylko zaleznie od tego, ile czasu uplynelo od ostatniego
>> rysowania. Wszystko chodzi plynnie i z ta sama predkoscia na roznych
>> prockach. A to, ze fps bedzie plywal, nie ma znaczenia. Sa
>> zastosowania, gdzie realtime jest niezbedny - ale na litosc nie do
>> prostego scrolla...
> Dodajmy jeszcze, że nie opłaca się marnować mocy obliczeniowej na
> szybsze rysowanie niż wynosi częstotliwość odśnieżania monitora.
>
Bogiem a prawdą, mi się jeszcze nie zdarzyło odśnieżać monitor.
A Ty jak często to robisz?
j..
-
32. Data: 2010-12-03 09:49:46
Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
Od: " parade" <f...@W...gazeta.pl>
Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> napisał(a):
> On 12/02/2010 11:28 AM, ombre wrote:
> > ktos tu sie obruszał na nazywanie commodore 64 maszyną realtime,
> > czy tez porownywanie go ze wsp. pecetami ale mz (w pewnym wspomianym
> > sensie przynajmniej c64 byl maszyną realtime i scrolle muzyczki itd
> > byly płynne) a pc+win jest rozlazłe jak szmata: z drugiej strony widzialem
> > raczej dobry emulatorek commodore wiec jesli mozna emulowac tak plynne
> > scrolle to mozna i je zrobic - swoja drogą ciekawe czego uzywali do
> > blitowania - moze czegos lepszego niz ja [?]
>
> Czego używali? Tysiąckrotnie większej mocy obliczeniowej.
>
> Proponuję Ci, zamiast postmodernistycznej literatury i dołującej muzyki,
> medytację nad zwrotem "good enough" w kontekście programowania.
>
> Jeżeli chcesz realtime i ducha Amigi, to zdobądź skądś dowolną konsolę i
> jakiś "zestaw developerski" do niej.
>
No przydaloby sie - szukam jakiejs dobrej roboty w gamedevie (choc
moze jeszcze jestem troche przycienki) a dokładniej to 'będę szukać za
jakiś czas' bo muszę sie jeszcze troche przyleczyć (postborelioza - kości
bolą i problemy z układem oddechowym, (mam kompletnie przerabane))
> A jeżeli musisz robić na PC, to naucz się żyć z jego ograniczeniami.
> Rzemiosło wymaga znajomości narzędzia i materiału.
>
> JD
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
33. Data: 2010-12-07 21:24:45
Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
Od: thearti <t...@p...onet.pl>
On 2 Gru, 00:10, Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> wrote:
> Niestety prosty scroll wygl da le, gdy fps p ywa. Niekt rym to przeszkadza.
> Mnie osobi cie te denerwuje, je li na szybkim komputerze nawet z pozoru tak
> prosta rzecz jak scroll nie dzia a poprawnie.
Jesli scroll jest animowany z dokladnoscia do pixela, to fakt - moje
podejscie nie jest najlepsze.
Natomiast przy dokladnosciach subpixelowych (jak np w opengl) to juz
sie troche zaciera i fps moze plywac.