  • 31. Data: 2010-12-03 08:17:05
    Temat: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy>

    Michoo wrote:
    > Dodajmy jeszcze, że nie opłaca się marnować mocy obliczeniowej na
    > szybsze rysowanie niż wynosi częstotliwość odśnieżania monitora.

    Bogiem a prawdą, mi się jeszcze nie zdarzyło odśnieżać monitor.
    A Ty jak często to robisz?

    j..

  • 32. Data: 2010-12-03 09:49:46
    Od: " parade" <f...@W...gazeta.pl>

    Jędrzej Dudkiewicz <j...@n...com> napisał(a):

    > Czego używali? Tysiąckrotnie większej mocy obliczeniowej.
    >
    > Proponuję Ci, zamiast postmodernistycznej literatury i dołującej muzyki,
    > medytację nad zwrotem "good enough" w kontekście programowania.

    > Jeżeli chcesz realtime i ducha Amigi, to zdobądź skądś dowolną konsolę i
    > jakiś "zestaw developerski" do niej.

    No przydaloby sie - szukam jakiejs dobrej roboty w gamedevie (choc
    moze jeszcze jestem troche przycienki) a dokładniej to 'będę szukać za
    jakiś czas' bo muszę sie jeszcze troche przyleczyć (postborelioza - kości
    bolą i problemy z układem oddechowym, (mam kompletnie przerabane))

  • 33. Data: 2010-12-07 21:24:45
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 2 Gru, 00:10, Wojciech Jaczewski <w...@o...pl> wrote:

    > Niestety prosty scroll wygl da le, gdy fps p ywa. Niekt rym to przeszkadza.
    > Mnie osobi cie te denerwuje, je li na szybkim komputerze nawet z pozoru tak
    > prosta rzecz jak scroll nie dzia a poprawnie.

    Jesli scroll jest animowany z dokladnoscia do pixela, to fakt - moje
    podejscie nie jest najlepsze.
    Natomiast przy dokladnosciach subpixelowych (jak np w opengl) to juz
    sie troche zaciera i fps moze plywac.