  • 1. Data: 2010-11-30 06:41:30
    Temat: Luźno związane - komiksy
    Od: ds <a...@e...pl>

    Temat około programistyczny :)

    Poszukuję fajnych komiksów coś a'la: http://xkcd.com/

    ds

  • 2. Data: 2010-11-30 07:39:33
    Temat: Re: Luźno związane - komiksy
    Od: ds <a...@e...pl>

    wrote:

    > Z dzialki krotkich komiksow to genialny jest 'Garfield'
    > a z dluzszych to genialne są 'Slaine' i 'Ultimate spider man'
    > (dosłownie o mało nie pochlastalem sie jak carnage (...spoily)
    > gwen stacy - połozyłem sie w smutku na tapczanie i generalnie
    > cięzko to przeżylem - to jest dopiero komiks - pominąwszy wspomniany
    > bład fabularny)

    No tak, nie doprecyzowałem. Nie chodzi mi o wysoki kunszt, cenię sobie dobre
    komiksy, operowałem na okołoprogramistycznych daily-weekly obrazkowcach (bo
    rzeczywiście to nie komiksy są) :)

    ds

  • 3. Data: 2010-11-30 08:25:57
    Od: " " <f...@g...pl>

    ds <a...@e...pl> napisał(a):

    > Temat około programistyczny :)
    >
    > Poszukuję fajnych komiksów coś a'la: http://xkcd.com/

    ten komiks powyzej ma sie tak do dobrych komiksów jak 'plebania'
    do 'leona zawodowca' bessona albo 'zlotopolscy' do 'rozwodow nie bedzie'
    stawinskiego (obejrzane ostatnio - epizod2)

    fir

  • 4. Data: 2010-11-30 09:20:00
    Od: " fir" <f...@g...pl>

> [...]
    dobre
    > komiksy, operowałem na okołoprogramistycznych daily-weekly obrazkowcach

    ja z takich paskowych to lubie tylko garfielda - kultura korporacyjna
    mnie zbrzydza tak ze dilbertów czy jakichś ich klonów nie czytuję
    - chyba ze ktos znalazłby naprawde coś fajnego

    fir

  • 5. Data: 2010-11-30 10:27:04
    Od: Jakub Owczarski <j...@g...com>

    On Nov 30, 6:41 am, ds <a...@e...pl> wrote: