  • Data: 2011-02-27 02:06:16
    Temat: vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi problem z biegami
    Od: s2p <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy Mistrze!

    1.Posiadam vw polo 6n2 2000r 1.4 tdi. W ów pięknej maszynie pojawia się
    problem z redukcją biegu 4 na 3, aby to zrobić należy wpierw wrzucić
    bieg 2 a następnie pociągnąć zwinnie wajchą na bieg 3.Problem z biegami
    nie występuje przy zmianie biegów 1na2na3na4na5 oraz 5na4na2na1.

    2.Historia:Fura kupiona pod Opolem 5 miesięcy temu na niemieckiej
    blaszce. Na pewno miała przygodę prawą stroną, zmieniany przegnity próg
    miesiąc temu.Co się wcześniej działo nie wiadomo, serwisowej książki brak.

    3.Kowal ze wsi mówi że trzeba skrzynie zrzucić i młotkiem potłuc, usługę
    wycenił na 1300 pln a gwarancję powodzenia ocenił na: może się uda a
    może nie.

    4.Co zrobić żeby Pan za mną podczas mojej redukcji z 4 na 3 nie musiał
    naciskać hebelka, klaksonu jednocześnie doświetlając długimi mojego zadka?!

    Bardzo proszę o Pomoc!