  • Data: 2009-11-14 16:51:23
    Temat: używany smartfon za ~350zł
    Od: ColdFire <r...@n...gov> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Przymierzam się do zakupu telefonu jak w temacie. Wymagania:
    - wifi
    - bt
    - aparat >=1.3mpix (tak, żeby można było odczytać coś ze zdjęcia kartki a4)
    - klawiatura qwerty
    - wibracja (communicatory nie mają ;))

    Mam już zawodne pda ipaq, więc nie zależy mi na ogromie softu i
    wydajności. Chcę tylko w razie sytuacji awaryjnej mieć dostęp do
    przeglądarki, otwieracza plików pdf, xls, doc i skompresowanych. Do tego
    _ewentualnie_ ssh, gg, ftp, skype, usenet. Bardziej cenię niezawodność i
    czas pracy na baterii.

    Na oku mam przede wszystkim Nokię E61i, Samsunga I600 oraz Spv m3000,
    e650. A może coś innego?

    Jakie są Wasze doświadczenia z tymi telefonami, biorąc pod uwagę w/w
    wymagania?