  • 11. Data: 2010-10-25 15:25:57
    Temat: Re: używany oscyloskop analog czy cyfra?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-25 17:06, ToTylkoJa pisze:
    > konieczko wrote:
    >
    > [ciach]

    > no dobra zacisnę zęby i wydam 1000 zł. Czy to coś zmieni? A przystawki do
    > komputera?

    Nawet 1000zl to za malo, kupisz za jakiegos uzywanego parchatego owona z
    pasmem 20MHz. Zeby kupic cos sensownego to jakis tektronix

    np ten
    http://allegro.pl/oscyloskop-cyfrowy-model-tektronix
    -tds350-i1285945866.html

  • 12. Data: 2010-10-25 15:55:11
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "ToTylkoJa" <m...@n...chce.tego.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:ia46dl$740$1@news.onet.pl...
    > no dobra zacisnę zęby i wydam 1000 zł. Czy to coś zmieni? A przystawki do
    > komputera?

    To będzie wyrzucone 1000 zł
    Samochód jeżdżący też można kupić za 1000 zł, ale czy objedziesz nim świat
    dookoła ?
    Oscyloskop za 1000 zł Twoich oczekiwań nie spełni. Kup sobie takowy, będzie
    stał i zawadzał.

  • 13. Data: 2010-10-25 18:01:18
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

> [...]
    >
    > [ciach]

    > no dobra zacisnę zęby i wydam 1000 zł. Czy to coś zmieni? A przystawki do

    Taki:
    http://www.ndn.com.pl/index.php?id_dzialu=14&id_firm
    y=45
    wydaje się do zastosowań amatorskich dość dobry (ATTEN - pierwsze słyszę).

    Mi od lat wystarcza cyfrowy 2x 150MHz 200Msps z buforem chyba 2k
    Ten ma 500Msps, bufor 32k. Tylko to pasmo....
    P.G.

  • 14. Data: 2010-10-25 18:41:53
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 25 Paź, 15:40, ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > go do woli ale w takim oscyloskopie poza pasmem pojawia się częstotliwość
    > próbkowania. I tu jest problem bo sprzedawcy nie piszą w prost czy to jest
    > próbkowanie rzeczywiste czy 'ekwiwalentne' (chodzi mi o wielokrotne
    > próbkowanie przebiegu okresowego). Rozumiem że jeśli oscyloskop ma niskie
    > próbkowanie to i tak nie uchwyci jakiś zakłóceń, mimo iż częstotliwość
    > przebiegu mieści się w paśmie przenoszenia oscyloskopu.
    > Chyba zagmatwałem sprawę. To co ktoś powie do czego oscyloskop analogowy a
    > do czego cyfrowy? Jeśli to coś pomoże to mogę wydać około 800 zł.

    Bylo niedawno.
    Wyszlo ze nie warto kupowac szmelcu. Dali mi namiary na podobno dobry.
    Ale narazie temat odpuscilem:
    http://groups.google.pl/group/pl.misc.elektronika/tr
    ee/browse_frm/thread/a82fd1e34a9b4275/eff27bfc4e827d
    95?rnum=1&q=ptoki+oscyloskop&_done=%2Fgroup%2Fpl.mis
    c.elektronika%2Fbrowse_frm%2Fthread%2Fa82fd1e34a9b42
    75%2F0f505893280c11b5%3Flnk%3Dgst%26q%3Dptoki%2Boscy
    loskop%26#doc_eff27bfc4e827d95
    Mam nadzieje ze nie polamie.
    Temat watka:
    oscyloskop - jaki wybrać pierwszy

  • 15. Data: 2010-10-25 18:44:00
    Temat: Re: uĹźywany oscyloskop analog czy cyfra?
    Od: ToTylkoJA <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Piotr Gałka wrote:

    [ciach]

> [...]
    >
    > Mi od lat wystarcza cyfrowy 2x 150MHz 200Msps z buforem chyba 2k
    > Ten ma 500Msps, bufor 32k. Tylko to pasmo....

    No właśnie boję sie że nawet kwarcu 24 MHz przy c2051 dokładnie nie
    zobaczę.

  • 16. Data: 2010-10-25 19:36:00
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Jakieś 10 lat temu kupiliśmy HAMEG HM1507. Dwa w jednym -
    > analogowy/cyfrowy.
    > Wtedy był drogi (jakieś 6000 PLN), ale teraz może są podobne
    > (szczególnie używane) w rozsądnej cenie.

    Hameg, tylko nie Hameg, nie Hameg, proszę.... nie Hameg.... a jeśli już
    musisz coś kupić to pamiętaj... NIE Hameg...... Hameg... o Boże tylko
    nie to... ;)

    Irek.N.
    ps. to była 407-ka o ile pamiętam.

  • 17. Data: 2010-10-25 19:38:20
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Jeszcze mi się przypomniało...
    NIE Hameg......

    __
    Pzd, Irek.N.

  • 18. Data: 2010-10-25 20:34:28
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-21 21:13, Mario pisze:

    -tds350-i1285945866.html

    > IMHO lepiej kupić (do celów amatorskich) 25MHz parchatego owona niż 15
    > letniego markowego, który może mu paść po 3 miesiącach.

    I tu sie bardzo mylisz, osobiscie znam sprzeta ponad 30 letnie ktore
    bija na glowe bele jakiego owona !

  • 19. Data: 2010-10-25 22:06:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-25 22:34, konieczko pisze:

    > I tu sie bardzo mylisz, osobiscie znam sprzeta ponad 30 letnie ktore
    > bija na glowe bele jakiego owona !

    Może. Ja znam z kolei ludzi, którzy kupują na allegro stary sprzęt a
    potem płaczą, że padł a nie ma na niego gwarancji. To w dużej części
    serwis oszustów i złodziei.

    MD

  • 20. Data: 2010-10-25 22:51:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Tuesday, October 26, 2010, 12:06:44 AM, you wrote:

    [...]

    > Może. Ja znam z kolei ludzi, którzy kupują na allegro stary sprzęt a
    > potem płaczą, że padł a nie ma na niego gwarancji. To w dużej części
    > serwis oszustów i złodziei.

    Zanim kupiłem nowego "parchatego Owona", kupiłem na Allegro 3 inne,
    używane oscyloskopy i jeden używany miernik. Oduczyłem się kupowania
    używek z niekontaktującymi przełącznikami, rozkalibrowanymi zakresami,
    nieczynnymi funkcjami i wnętrznościami ruszanymi przez profanów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl