  • 1. Data: 2010-09-20 21:36:31
    Temat: uwaga na anglika
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    http://sanmar.otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-klim
    a-elektryka-C14834633.html

    dwa dni temu już pytałem na forum o ten samochód a teraz ostrzegam

    Tak jak pisze w aukcji ten samochód faktycznie jest w bdb stanie w
    porównaniu z większością tego co stoi w komisach, problem w tym, że to
    przerobiony anglik o czym niestety sprzedawca podczas rozmowy z klientem
    milczy. Na ptyania o przeszłość własciciel komisu nic nie wie, twierdzi, że
    przyjechał ktoś i zostawił i tyle

    Biorąc pod uwagę to, że stan samochodu i wnętrza w pierwszym wrażeniu jest
    wyróżniający w porównaniu z innymi okazami w komisach, (tzn może mieć
    faktycznie tyle ile na liczniku a nie jak inne na liczniku 150 a faktycznie
    stopień zużycia wskazujązy na 300 tys) to tylko patrzeć jak znajdzie
    "szczęśliwego" nabywcę jelenia

    a teraz fakty
    1. zdjęcie nr 7 - przycisk start stop i miejsce na kartę kodową po stronie
    pasażera gdzie w kontynentalnej wersji jest odwrotnie
    2. zdjęcie nr 3 i 5 - dźwignia regulacji wysokości fotela po stronie
    pasażera - brak po stronie kierowcy
    3. zdjecie nr 3 - naklejka informująca o wyłączeniu airbagów dla pasażera
    (gdy montujemy fotelik dla dziecka) znajduje się po stronie kierowcy

    zakładam, że ktoś kto to kupi na wstępie jest z osiem tysięcy w plecy

    bezwypadkowe.net już nie działa?

  • 2. Data: 2010-09-20 21:50:32
    Temat: Re: uwaga na anglika
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > bezwypadkowe.net już nie działa?

    samochód wyglonada na zadbany
    mysle że to atrakcyjna cena

    jk

  • 3. Data: 2010-09-20 22:07:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Sep 2010 21:50:32 +0200 osobnik zwany malgosia
    wystukał:

    > jk

    idź spać kolina bo ci mama prąd wyłączy

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-09-20 22:40:27
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-09-20 21:36, mariuszmo pisze:
    > zakładam, że ktoś kto to kupi na wstępie jest z osiem tysięcy w plecy
    > bezwypadkowe.net już nie działa?

    możesz wyjaśnić, dlaczego?
    bo jeśli ktoś ma ochotę kupić francuza w - jak to sam napisales -
    wyróżniającym się stanie, ale z regulacją wysokości fotela wyłącznie dla
    pasażera.. to gdzie tu kłopot?
    Sam jeżdżę samochodem z grodzią i wnęką koła ze zmiażdżonego niemca i
    "zdrowym ciałem" z anglika - i nie widze w tym nic złego..

  • 5. Data: 2010-09-20 22:43:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Sep 2010 22:40:27 +0200 osobnik zwany scob wystukał:

    > możesz wyjaśnić, dlaczego?
    > bo jeśli ktoś ma ochotę kupić francuza w - jak to sam napisales -
    > wyróżniającym się stanie, ale z regulacją wysokości fotela wyłącznie dla
    > pasażera.. to gdzie tu kłopot?

    to niech sprzedawca nie oszukuje tylko powie, że to przekładka

    > Sam jeżdżę samochodem z grodzią i wnęką koła ze zmiażdżonego niemca i
    > "zdrowym ciałem" z anglika - i nie widze w tym nic złego..

    ciekawe jak się to będzie składać po stłuczce :)

  • 6. Data: 2010-09-20 22:58:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > to niech sprzedawca nie oszukuje tylko powie, że to przekładka

    Jak auto stoi w komisie to nie musi wcale wiedzieć...

    > ciekawe jak się to będzie składać po stłuczce :)

    A jak ma się składać? Pewnie tak jak każde inne.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-09-20 23:18:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-20 22:58, to pisze:

    > A jak ma się składać? Pewnie tak jak każde inne.

    Megane wymaga przespawania ściany grodziowej. Jeśli ktoś to
    nieumiejętnie zrobił, to jest szansa że spawy puszczą.

  • 8. Data: 2010-09-21 00:59:12
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Megane wymaga przespawania ściany grodziowej. Jeśli ktoś to
    > nieumiejętnie zrobił, to jest szansa że spawy puszczą.

    A ile razy rozbijałeś się już własnymi autami? Jak sam z siebie się nie
    rozlatuje na drodze, to niech każdy jeździ czym chce. Może jeździ
    powoli, bezpiecznie, tylko 5 km do pracy i z powrotem. A na podróże ma
    inne auto. Grunt że wie czym jeździ.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2010-09-21 02:46:25
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Karol Y wrote:

> [...]
    > nie rozlatuje na drodze, to niech każdy jeździ czym chce. Może jeździ
    > powoli, bezpiecznie, tylko 5 km do pracy i z powrotem. A na podróże

    Gorzej gdy nie wie - tak jak w tym przypadku.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-09-21 03:12:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 00:59, Karol Y pisze:

    > A ile razy rozbijałeś się już własnymi autami?

    Kilka, a czemu pytasz?

    > Jak sam z siebie się nie
    > rozlatuje na drodze, to niech każdy jeździ czym chce.

    Sorry, ale nie o tym mowa w tym wątku.

    > Może jeździ
    > powoli, bezpiecznie, tylko 5 km do pracy i z powrotem. A na podróże ma
    > inne auto. Grunt że wie czym jeździ.

    Czasem wystarczy wyjechać 20 metrów, żeby zginąć w puszce po konserwie.
    A 5 km, to bardzo długi dystans, na którym może się wszystko wydarzyć.
    Tramwaj wjedzie, tir wjedzie, czy osobówka rozpędzona przez idiotę. Albo
    samemu coś odstawi i się rozbije. Kwestia tego, że anglik to anglik.
    Jeśli wymaga przespawania grodzi (czyt. naruszenie konstrukcji pojazdu),
    nigdy nie wiadomo czy tak naprawdę jest to dobrze zrobione.

    Pozdro