  • 11. Data: 2010-09-21 09:25:34
    Temat: Re: uwaga na anglika
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i78p01$oo6$...@n...news.atman.pl...

    > Może jeździ powoli, bezpiecznie, tylko 5 km do pracy i z powrotem.

    kiedys czytalem artykul, chyba amerykanie zrobili badania z ktorych
    wynikalo, ze wiekszosc wypadkow samochodowych wydarza sie wlasnie w
    promieniu kilki km od domu, czy tez miejsca docelowego podrozy, uzasadniali
    to koncetracja, ktora jeszcze nie osiagnela stanu maksymalnego po ruszeniu,
    badz zaczela spadac na mysl o zblizajacym sie koncu drogi

  • 12. Data: 2010-09-21 09:56:51
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-09-20 21:36, mariuszmo pisze:
    > Biorąc pod uwagę to, że stan samochodu i wnętrza w pierwszym wrażeniu jest
    wyróżniający w
    > porównaniu z innymi okazami w komisach,

    już z pierwszego zdjęcia widać że walony :) każda część innego koloru, przodu nawet
    nie
    próbowali spasować. Czy to jest stan wyróżniający się?

  • 13. Data: 2010-09-21 10:37:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 22:40:27 +0200, scob napisał(a):
    > możesz wyjaśnić, dlaczego?

    Chocby dlatego, ze nie wiadomo czy w nim poduszki dzialaja prawidlowo.
    Zaryzykujesz zycie dziecka przewozonego w nosidelku na przednim siedzeniu
    "pasazera" tylko dlatego ze handlarz powie "tak, ten dyngiel wylacza
    poduszke pasazera"?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2010-09-21 14:14:22
    Od: Paweł <o...@m...com>

    > A ile razy rozbijałeś się już własnymi autami?

    Dla niektórych wystarczy jeden raz. I ma to znaczenie.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2010-09-21 15:12:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-21 09:56, komar pisze:

    > już z pierwszego zdjęcia widać że walony :) każda część innego koloru,
    > przodu nawet nie próbowali spasować. Czy to jest stan wyróżniający się?

    Jak odróżniasz prawidłowe od złego spasowania przodu w Megane?

  • 16. Data: 2010-09-21 15:27:28
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    mariuszmo nabazgrał:
    > http://sanmar.otomoto.pl/renault-megane-1-5-dci-klim
    a-elektryka-C14834633.

    Nie działa ale jest www.bezwypadkowy.net

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 17. Data: 2010-09-21 15:29:34
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    szerszen nabazgrał:
> [...]
    > uzasadniali to koncetracja, ktora jeszcze nie osiagnela stanu
    > maksymalnego po ruszeniu, badz zaczela spadac na mysl o zblizajacym sie

    Patrz tragiczny wypadek w DC (na Grzybowskiej) gdzie zginęło małe dziecko,
    dopiero co ruszali na wakacje ...

  • 18. Data: 2010-09-21 17:12:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szerszen wrote:

> [...]
    > uzasadniali to koncetracja, ktora jeszcze nie osiagnela stanu
    > maksymalnego po ruszeniu, badz zaczela spadac na mysl o zblizajacym sie

    Do tego dochodzi inna jazda blisko celu (zwykle wąskie drogi czy
    miejsckie ulice, itd) a inna na trasie. Kiedyś to chyba nawet na kursach
    PJ zwracali uwagę na to, by po z zjechaniu z długiej i (dość) szybkiej
    trasy uważać na prędkość, bo się ma wrażanie strasznego wleczenia się a
    prędkość nie jest wcale taka mała. Jak kierowca jest tego świadom to się
    łatwo nauczy przestawiać z jednego stylu na drugi.

    pzdr
    \SK

  • 19. Data: 2010-09-22 07:20:29
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2010-09-21 10:37, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
    > Zaryzykujesz zycie dziecka przewozonego w nosidelku na przednim siedzeniu
    > "pasazera" tylko dlatego ze handlarz powie "tak, ten dyngiel wylacza

    Nie, dlatego:
    - nie kupię tego francuza
    - moje potomstwo jeździ wyłącznie z tyłu ;-)
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-09-22 13:59:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    A co ma do tego co napisałem powyżej francuz? :>

    > - moje potomstwo jeździ wyłącznie z tyłu ;-)

    Jak wyrośnie z nosidełka to w zasadzie nie ma wyboru - choć moje jeździ
    nadal tyłem do kierunku jazdy (już w dużym foteliku)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944