-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: utrudniony rozruch
Date: Tue, 19 Jul 2011 22:48:11 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
X-Antivirus: avast! (VPS 110719-1, 2011-07-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <4e25ed93$0$3507$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.247.29
X-Trace: 1311108499 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 3507 83.23.247.29:49288
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386324
[ ukryj nagłówki ]Czym może być spowodowany problem z rozruchem zimnego silnika
objawiający się tym, że niechętnie zaskakuje (po kilkukrotnym
uruchomieniu rozrusznika) i przez pierwsze kilkadziesiąt sekund pracuje
tak, jakby miał za chwilę zgasnąć (dławi się, pracuje bardzo nierówno)?
Po tym czasie obroty na chwilkę wzrastają do 2,5 tys. i spadają do
wielkości typowej dla pracy jałowej: 1 tys. Od tego momentu silnik
pracuje idealnie, równo.
Problem dawniej występował wyłącznie w niskich temperaturach (-15
stopni), później się nasilał i teraz jest praktycznie za każdym razem po
ostygnięciu silnika. Gdy silnik jest gorący, sytuacja taka nie
występuje. Wydaje mi się, że pierwszy raz pojawił się minionej zimy po
zatankowaniu gorszego paliwa.
pacjent to benzynowy K7J (renault). Dotychczasowe działania polegały na
wymianie świec, kabli WN, oleju z filtrem (5W30) i filtra powietrza.
Dziękuję za wszystkie sugestie i wskazówki.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 19.07.11 23:38 Jacek
- 20.07.11 00:10 M1SLQ
- 21.07.11 11:01 Ryszard G.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS