    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: uszczelniacze walkow, walu itd
    Date: Thu, 27 Jan 2011 00:16:46 +0100

    Wymieniam wlasnie wszystkie uszczelniacze przy okazji wymiany rozrzadu. i tu
    mnie nurtuje jedna sprawa. po wyciagnieciu uszczelniacza walu korbowego
    widze ze on chodzi nie po wale, lecz po zebatce pompy oleju ktora nasunieta
    jest luzno na wal korbowy. stad moje pytanie co uszczelnia powierchnie
    miedzy walem i ta zebatka? czy scisk po skreceniu kolami pasowymi jest
    wystarczajacy aby tamtedy olej nie przechodzil ? podobnie wyglada sprawa na
    walku balansowym. uszczeniacz nie chodzi po walku lecz po takiej tulejce
    dystansowej ktora dociska kolo pasowe do walka po skreceniu.
    mam nadzieje ze Tomasz Pyra lub MarcinMJ mi odpowiedza :) lub ktos inny
    majacy pojecie.
    pozdrawiam