  • 1. Data: 2017-06-02 19:15:14
    Temat: uniwersalny moduł gotowy do użycia w urządzeniu
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    Poszukuję moduł typu Arduino, ale z podstawowymi elementami I-O i
    zaciskami śrubowymi.
    Przykładowo jest coś takiego jak Screwduino - piękne, ale mi się marzy
    kilka wyjść tranzystorowych (choćby do podłączenia przekaźnika) i kilka
    jako tako zabezpieczonych wejść żeby bez obaw podłączyć krańcówkę czy
    przycisk na panelu.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2017-06-02 20:09:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 19:15, Mirek pisze:
> [...]
    > kilka wyjść tranzystorowych (choćby do podłączenia przekaźnika) i kilka
    > jako tako zabezpieczonych wejść żeby bez obaw podłączyć krańcówkę czy

    www.aliexpress.com/store/product/New-Terminal-Adapte
    r-Board-for-Arduino-Nano-V3-0-AVR-ATMEGA328P-AU-Modu
    le/2178016_32667384932.html

    www.aliexpress.com/item-img/5V-Eight-8-Channel-Relay
    -Module-With-optocoupler-For-PIC-AVR-DSP-ARM-FOR-Ard
    uino/2038553717.html

    jeszcze coś?

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-06-02 21:06:33
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Mirek wrote:

> [...]
    > kilka wyjść tranzystorowych (choćby do podłączenia przekaźnika) i kilka
    > jako tako zabezpieczonych wejść żeby bez obaw podłączyć krańcówkę czy

    Może jakieś LOGO?

    jp

  • 4. Data: 2017-06-03 11:55:31
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 02.06.2017 20:09, ToMasz wrote:

> [...]
    le/2178016_32667384932.html

    > www.aliexpress.com/item-img/5V-Eight-8-Channel-Relay
    -Module-With-optocoupler-For-PIC-AVR-DSP-ARM-FOR-Ard

    Znam te moduły. Dzięki za fatygę, ale gdzie tu masz wyjścia
    tranzystorowe i zabezpieczone wejścia i to na _jednym_ module?

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2017-06-03 14:22:06
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu piątek, 2 czerwca 2017 19:15:16 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:
> [...]
    > kilka wyjść tranzystorowych (choćby do podłączenia przekaźnika) i kilka
    > jako tako zabezpieczonych wejść żeby bez obaw podłączyć krańcówkę czy

    Witam,
    może taki sterowniczek:
    https://www.e-tronix.eu/3,sterownik-plc-programowaln
    y-su-1-5.html

    Jak widać można go programować w Arduino.

    pytający

  • 6. Data: 2017-06-03 15:03:14
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-06-03 o 14:22, pytajacy pisze:
    > może taki sterowniczek:
    > https://www.e-tronix.eu/3,sterownik-plc-programowaln
    y-su-1-5.html

    > Jak widać można go programować w Arduino.
    Ale ta cena...