  • 1. Data: 2017-06-04 09:19:39
    Temat: Android Eagle PCB Assistant
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Chciałbym bezczelnie zaprosić do zapoznania się z opisem
    mojego projektu aplikacji na tablety androidowe:

    Jest to coś co ma wspomagać uruchamianie prototypów urządzeń.

  • 2. Data: 2017-06-05 11:02:28
    Temat: Re: Android Eagle PCB Assistant
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    ww <w...@o...pl> wrote:

    > Witam. Chciałbym bezczelnie zaprosić do zapoznania się z opisem
    > mojego projektu aplikacji na tablety androidowe:

    Jest to jakas opcja.

    Ja powiesilem na scianie monitor (tez brak miejsca na postawienie, i tak
    mam juz na biurku za duzo rzeczy), kupilem mala, bezprzewodowa klawiature
    z touchpadem i wyswietlam na monitorze projekt PCB (z AutoTraxa). Do tego
    mam liste elementow (BOM) posortowana wedlug kolejnosci lutowania (czasem
    drukuje, czasem mam w edytorze tekstowym) i podsumowanie wiercen (jakie
    wiertlo, ile otworow, pod ktore elementy). Potem widzac w BOM np. C1
    RC0805 10n klikam na klawiaturze JC (Jump-Component), wpisuje C1 i
    pokazuje mi na ekranie, ktory to kondensator. Lutuje go i po kilku
    sztukach (albo jak zmieniam plan w trakcie) odhaczam na liscie BOM.

    Do tego wszystkie elementy staram sie miec wpisane do osobnego pliku .txt
    (wraz z szufladka, w ktorej sa) i jak projektuje, to wiem, co mam i z
    czego moge rzezbic, a czego nie mam i co musze kupic (wiadomo ze czasem
    elementy mozna dobrac z tego, co jest, a czasem nie), dlatego nie zdarza
    mi sie nie miec elementu podczas lutowania.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 3. Data: 2017-06-05 12:08:55
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-06-05 o 11:02, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > elementy mozna dobrac z tego, co jest, a czasem nie), dlatego nie zdarza
    > mi sie nie miec elementu podczas lutowania.

    Wiem, że są tu różne szkoły i da się to jakoś zorganizować. Ja mam dużą
    powierzchnie warsztatu i rozłożone chyba z 5 projektów. Musiałbym mieć
    ten monitor na jakimś sporym wysięgniku żeby wygodnie ustawić w każdym
    miejscu. Poza tym klawiaturę może bym gdzieś wcisnął ale na myszkę nie
    znajdę miejsca a trackpadów bardzo nie lubię. Trzeba by chyba było kupić
    ekran dotykowy. Ale na pewno wolałbym jakiś większy ekran niż te marne
    10 cali.

    A tak poza tym to zależało mi na tym żeby zrobić coś pod androida.
    Pojawił się konkretny pomysł i potrzeba to postanowiłem spróbować.

  • 4. Data: 2017-06-06 15:24:30
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pewnie - nie krytykuje, pisze tylko przy okazji, jak to wyglada u mnie :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]