  • 1. Data: 2010-08-22 22:19:20
    Temat: ukrywanie referral i niewidzialny iframe w kodzie źródłowym
    Od: Jakub Kowalski <j...@g...com>

    Mam pytanie do znających temat. Jak możliwe jest ukrycie referral (w
    statch googla) oraz jak można ukryć (prawdopodobnie coś takiego:
    <IFRAME src="http://strona.pl" style="display: none;"></IFRAME>.
    Skąd wiem, ze to możliwe? Spotkałem jakiś czas temu kolesia na
    Barcampie, który pracował jako programista w jednym ze znanych
    portali. Przy piwie powiedział w jaki sposób portale nabijają ilość
    wyświetleń na mniej odwiedzanych działach (wiadomo, że każdy dział w
    portalu ma szefa, który odpowiada m.in. za przychód z reklam ze swojej
    działki). Podobno umieszczają iframe na stronie z dużym ruchem i
    przenoszą (nic nie wiedzących) do innego działu (reklam jest mnogo na
    portalach - więc widzisz stronę niby otwartą a w przeglądarce cały
    czas się ładują jakieś reklamy). Oczywiście jak zrobisz podgląd źródła
    i szukasz iframe - nic nie ma. W statach googla takie wejścia
    traktowane są jak bezpośrednie - jak to się robi?
    Jakiś gotowy skrypt do wpisania na stronę lub pomysł?