  • 1. Data: 2010-08-20 13:56:49
    Temat: Udosteonianie tresci swojej strony innym serwisom - plugin
    Od: Adam <w...@g...com>

    Witam

    Kupiłem pewien serwis, działający i wypozycjonowany. Czas na jego
    modernizacje - wszystkiego sam nie napiszę, ale jakieś drobiazgi -
    czemu nie. Ostatnio zastanawiałem sie w jaki sposób treść swojej
    strony udostepnić dla innych stron, i szukajac wzoru znalazłem coś
    takiego jak plugin który serwuje tresci dla innych:

    http://1000kawalow.pl/plugin.php

    Ponieważ sam również chciałbym udostępniać krótkie treści tekstowe,
    spodobało mi się to rozwiązanie. Tylko że nie bardzo rozumiem jak jest
    zrealizowane:
    1) To jest w PHP czy w Javascripcie?
    2) Jak ten plugin wstawiona logo swojej strony, tej z której pochodzi?
    3) Jak jest zrealizowane to dopasowywanie wyglądu do dowolnej szaty
    graficznej? Widzę że CSS, ale jak to działa (string css jako parametr
    pluginu)
    4) Ile ewentualnie mogłoby kosztować zrealizowanie takiego pluginu
    przez kogoś bardziej obeznanego z tematem niz ja? :)

    Jak by się komuś chciało to sprawdzić to byłbym wdzięczny za pomoc :)

    pozdrawiam
    Adam