  • 1. Data: 2010-02-04 13:12:11
    Temat: ubezpieczenie AC motocykla
    Od: jesz <m...@w...pl>

    kupiłem nowego sprzęta i chcę mu wykupić AC, dotychczas poprzedni był
    ubezpieczony w alianz z powodu najniższych składek, pytanie - czy
    dalej alianz jest najbardziej konkurencyjny cenowo przy AC?
    czy może ktoś przetestował składki w innych towarzystwach?

  • 2. Data: 2010-02-04 16:29:18
    Temat: Re: ubezpieczenie AC motocykla
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    jesz wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > dalej alianz jest najbardziej konkurencyjny cenowo przy AC?
    > czy może ktoś przetestował składki w innych towarzystwach?

    w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
    przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 3. Data: 2010-02-04 21:06:25
    Od: duddits <d...@b...com>

    > w sezonie też mialem w alianzie i nie bylo w zasadzie konkiurencji -
    > przynajmniej jesli chodzi o wysokość skladki.

    Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie znalazłem
    wtedy ciekawszej oferty.

    --
    duddits

  • 4. Data: 2010-02-06 10:17:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    duddits wydusił z siebie te słowy:

    > Potwierdzam. Ubezpieczałem nowego sprzęta w czerwcu '09 i nie
    > znalazłem wtedy ciekawszej oferty.

    zeby uścislić płacilem ok 10% (niecałe) od wartości ubezpieczenia -
    rozłożone na 3 raty.

  • 5. Data: 2010-02-07 14:33:12
    Od: Belgu <b...@w...pl>

    On 4 Lut, 14:12, jesz <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dalej alianz jest najbardziej konkurencyjny cenowo przy AC?
    > czy może ktoś przetestował składki w innych towarzystwach?

    Podaj mi troche danych a wycenie Tobie ubezpieczenie AC.
    Jestem agentem Allianz :)

    Potrzebuje:
    - jaki to motocykl? (marka, model)
    - kod pocztowy rejestracji pojazdu?
    - pojemnosc silnika?
    - data produkcji, rejestracji i data waznosci badania technicznego?
    - ile masz ukonczonych lat?
    - wartosc motocykla w PLN?

  • 6. Data: 2010-02-07 19:45:40
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 7 Lut, 15:33, Belgu <b...@w...pl> wrote:

    > Jestem agentem Allianz :)
    > - wartosc motocykla w PLN?
    Przypadkiem nie podawaj wartosci rynkowej. Podaj nizsza - zaplacisz
    mniejsza skladke. I tak, w przypadku ewentualnej szkody, Allianz
    zanizy znacznie wartosc motocykla. Dowody na priva. Niestety a
    autopsji.... (moja drynda stracila na wartosci jakies 2 kola w ciagu
    1,5 miesiaca).

    pzdr, dr
    K12S/525, Fujara na wydaniu

  • 7. Data: 2010-02-08 09:01:08
    Od: jesz <m...@w...pl>

    dzięki za rady,
    co do wyliczenia składki to mam już agenta alianz tylko chciałem
    sprawdzić czy dalej jest to najlepsza oferta więc też dzieki za
    chęci :)

  • 8. Data: 2010-02-08 09:52:08
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Dodatkowo jeśli ubezpieczysz mieszkanie w ALLIANZ dostajesz jeszcze zniżke
    15%

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 9. Data: 2010-02-08 10:44:06
    Od: Belgu <b...@w...pl>

    On 7 Lut, 20:45, doktorski <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > zanizy znacznie wartosc motocykla. Dowody na priva. Niestety a
    > autopsji.... (moja drynda stracila na wartosci jakies 2 kola w ciagu

    Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
    jednakze moze ta sytuacja miala miejsce bo np wykupiles niepelne
    ubezpieczenie AC? Np z udzialem wlasnym jak i utrata wartosci na
    czesciach
    jak i calosci sprzetu? Niektorzy agenci podaja wlasnie wyceny do tego
    typu ubezpieczen czego akurat ja nie robie bo daje do pelnego (full
    opcje).
    Co do wartosci to nie do konca tak jest. Klient decyduje na ile
    ubezpiecza
    pojazd... ale jak zawyzy mocno jego wartosc i dojdzie do szkody to
    na bank CLS w ubezpieczalni sprawdzi ile ten pojazd jest naprawde
    warty.
    Poza tym juz po miesiacu od ubezpeiczenia wartosc pojazdu spada.
    W przypadku bardzo drogich pojazdow spada radykalnie (proporcjonalnie
    do ceny).

    Ubezpieczalem motocykle wielu znajomych jak i osob z roznych forow.
    Byly zglaszane szkody z tych ubezpieczen. Nikt nie narzekal, ze zostal
    oszukany na wycenie itp. Poza tym sam jestem motocyklista.

    On 8 Lut, 10:52, "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
    > Dodatkowo jeśli ubezpieczysz mieszkanie w ALLIANZ dostajesz jeszcze zniżke
    > 15%

    Znizke 15% (tzw pakiet TRIO) na OC i/lub AC dostaniesz jezeli juz masz
    mieszkanie ubezpieczone w Allianz. Natomiast jezeli masz ubezpieczenie
    OC i AC
    a zdecydujesz sie ubezpieczyc dopiero potem mieszkanie to na tym
    ostatnim
    dostaniesz rabat 15%.

  • 10. Data: 2010-02-08 10:50:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Lut, 11:44, Belgu <b...@w...pl> wrote:

    > Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
    > [...]
    Wysłałem Ci wczoraj maila na priv, dostałeś? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200