    From: Belgu <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ubezpieczenie AC motocykla
    Date: Mon, 8 Feb 2010 02:44:06 -0800 (PST)

    On 7 Lut, 20:45, doktorski <d...@g...com> wrote:
    > Przypadkiem nie podawaj wartosci rynkowej. Podaj nizsza - zaplacisz
    > mniejsza skladke. I tak, w przypadku ewentualnej szkody, Allianz
    > zanizy znacznie wartosc motocykla. Dowody na priva. Niestety a
    > autopsji.... (moja drynda stracila na wartosci jakies 2 kola w ciagu
    > 1,5 miesiaca).

    Hmm... nie zamierzam z Toba polemizowac bo nie znam szczegolow
    jednakze moze ta sytuacja miala miejsce bo np wykupiles niepelne
    ubezpieczenie AC? Np z udzialem wlasnym jak i utrata wartosci na
    czesciach
    jak i calosci sprzetu? Niektorzy agenci podaja wlasnie wyceny do tego
    typu ubezpieczen czego akurat ja nie robie bo daje do pelnego (full
    opcje).
    Co do wartosci to nie do konca tak jest. Klient decyduje na ile
    ubezpiecza
    pojazd... ale jak zawyzy mocno jego wartosc i dojdzie do szkody to
    na bank CLS w ubezpieczalni sprawdzi ile ten pojazd jest naprawde
    warty.
    Poza tym juz po miesiacu od ubezpeiczenia wartosc pojazdu spada.
    W przypadku bardzo drogich pojazdow spada radykalnie (proporcjonalnie
    do ceny).

    Ubezpieczalem motocykle wielu znajomych jak i osob z roznych forow.
    Byly zglaszane szkody z tych ubezpieczen. Nikt nie narzekal, ze zostal
    oszukany na wycenie itp. Poza tym sam jestem motocyklista.

    On 8 Lut, 10:52, "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> wrote:
    > Dodatkowo jeśli ubezpieczysz mieszkanie w ALLIANZ dostajesz jeszcze zniżke
    > 15%

    Znizke 15% (tzw pakiet TRIO) na OC i/lub AC dostaniesz jezeli juz masz
    mieszkanie ubezpieczone w Allianz. Natomiast jezeli masz ubezpieczenie
    OC i AC
    a zdecydujesz sie ubezpieczyc dopiero potem mieszkanie to na tym
    ostatnim
    dostaniesz rabat 15%.