  • Data: 2012-02-06 15:42:32
    Temat: uadRe: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jgmrcr$884$...@i...gazeta.pl...
    > obróbkę wideo kiedyś robiłem.. i zaryzykowałbym obraźliwe określenie, wiec je
    > pominę. Ile dostaniesz klatek na sekundę przy budżetowym AMD a ile przy
    > topowym intelu? różnica będzie wynosiła 20%? a różnica w cenie? 1000zł?

    Core i7 kosztuje ~1200 zł, a Phenom II Quad-Core kosztuje 500-600 zł.

    > Mnie w pewnym momencie przestało zależeć czy liczy się 60fps czy
    160 fps. i tak będzie trzeba się wziąć za inną robotę i czekać aż się
    > policzy!

    Policzmy 60 vs 160 fps dla filmu 2 godz (25 kl/s).

    2*60*60*25=180000
    180000/60*3=9000 sekund (2,5 h kodowania)
    180000/160*3=3375 sekund (56 minut)

    Różnica jest i to znaczna. Wolę szybciej obrobić materiał i zająć się czymś
    innym, niż czekać jak debil (bo nie można skorzystać w tym czasie z komputera).