  • 1. Data: 2014-04-08 23:30:09
    Temat: tylko dotykowe...
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    nooo tak, ale skoro brak fizycznych klawiszy jest taki dobry, to po co
    powstaja takie wynalazki, przywracajace wlaczanie roznych rzeczy za
    pomoca fizycznych guziczkow?

    http://www.dobreprogramy.pl/QuickClick-oddaje-kontro
    le-nad-smartfonem-przyciskom-glosnosci,News,53516.ht
    ml

    aaannoo wlasnie. W mojej czesto wspominanej nokii jednym nacisnieciem
    mozna bylo przejsc

    do kalendarza

    do ksiazki adresowej

    do wysylania smsow

    do historii polaczen

    itp itd.

    na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-04-09 06:27:25
    Temat: Re: tylko dotykowe...
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 08-04-2014 23:30, mr misio pisze:
    > na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

    Przesunięcie po wzorku i jedno tapnięcie, jeśli ktoś, jak człowiek,
    najważniejsze rzeczy wrzuci sobie na ekran główny, a nie inne, bo musi
    mieć tapetę z laską i ikonki nie mogą przesłaniać jej cycków.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 3. Data: 2014-04-09 06:51:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > do historii polaczen
    >
    > itp itd.
    >

    > na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

    Tu masz przykład ekranu głównego dotykowca o nazwie iPhone:
    http://9to5mac.files.wordpress.com/2013/06/ios-7-hom
    e-screen.png
    Dotykasz palcem iconę i przechodzisz do, kolejno od lewej:
    - smsów, kalenarza, zbioru fotografii, aparatu foto
    - prognozy pogody, stopera/budzika/stref czasowych, map/nawigacji, filmy
    - notatnik, przypomnienia (czasowe i lokacyjne), akcje/inwestycje, gry
    - budka z gazetami, sklep z muzyką, sklep z appkami, tajne hasła
    - kompas, ustawienia telefonu
    - rozmowy głosowe/książka adresowa, poczta e-mail, przeglądarka www,
    odtwarzacz muzyki/mp3

    Nawet więcej niż w Twojej Nokii się mieści tu pod jednym naciśnięciem!

  • 4. Data: 2014-04-09 08:03:24
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Nawet więcej niż w Twojej Nokii się mieści tu pod jednym naciśnięciem!

    Pamiętacie moje relacje z obsługi klawiszowego samsunga i780? Każde
    długie przytrzymanie klawisza realizowało inną funkcje! Tak więc nie
    wyciągając telefonu z kieszenie, odblokowywałem klawaturę, wybierałem
    numer do żony, trzymając telefon czekałem aż wibracja powiadomi mnie o
    tym że podniosła słuchawkę.....
    W androidzie te funkcje ciągle nie są wbudowane. Da się je osiągnąć
    łącząc kilka programów, ale niestety trzeba patrzeć na ekran, do w
    ostrym słońcu jest trudne, w deszczu.... to zależy od modelu

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-04-09 13:56:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 08 Apr 2014 23:30:09 +0200 osobnik zwany mr misio
    napisał:

> [...]
    >
    > do historii polaczen
    >
    > itp itd.
    >

    > na dotykowcu to ile to jest macania? tapania?

    jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-04-09 13:58:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message

> [...]
    > kilka programów, ale niestety trzeba patrzeć na ekran, do w ostrym słońcu
    > jest trudne, w deszczu.... to zależy od modelu

    Czyli potrzebujesz zainicjować połączenie telefoniczne do
    kogoś z Twojej lokalnej listy kontaktów bez patrzenia na ekran...

    Tą samą funkcjonalność uzyskujesz w smartfonie takim jak iPhone
    przez przytrzymanie guzika i powiedzenie Siri "zadzwoń do <Imię>"...

    Jeśli masz telefon sparowany ze słuchawką BT lub sparowany
    z zestawem głośnomówiącym w samochodzie to też nie musisz
    tego iPhone z kieszeni wyciągać.

  • 7. Data: 2014-04-09 14:08:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:li3ci5$3k5$4@dont-email.me...

    > jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

    Czy nie jest to smutne jak ludzie którzy krytykują smartfony faktycznie
    ich w ogóle nie znają? Krytykują swoje (niewłaściwe) wyobrażenie
    o smartfonach a nie rzeczywisty przedmiot...

  • 8. Data: 2014-04-09 14:22:17
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik masti napisał:

    le-nad-smartfonem-
    > przyciskom-glosnosci,News,53516.html

    > jeden ruch. U mnie to wszystko robi się z poziomu odblokowania ekranu

    a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

    ktore oczywiscie znalazly sie tam domyslnie :>

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-04-09 14:32:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Apr 2014 14:22:17 +0200 osobnik zwany mr misio
    napisał:

    > a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

    masz więcej fizycznych guzików niż miejsc na ikonki?

  • 10. Data: 2014-04-09 17:02:50
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 09 Apr 2014 14:22:17 +0200, mr misio wrote:
> [...]
    [...]
    > a jak ci braknie juz miejsca na kolejne ikonki?

    A jak braknie guziczków, to dokleimy takie z pasmanterii?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns