  • 1. Data: 2010-09-18 22:35:42
    Temat: tv lcd sterowany on/off po ddc jak monitor?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Czy ktoś ma sprawdzony jakiś model TV LCD (chętnie samsung, 32-40")
    który podłączony po hdmi/dvi do komputera będzie działał jak monitor
    komputerowy - tzn sam się włączy po włączeniu komputera podłączonego do
    niego, sam się wyłączy natychmiast (albo z 2-5s opóźnieniem) po
    wyłączeniu/uśpieniu komputera.
    Mam dwa samsungi, i oba zachowują się jak rasowy TV - jak nie włączysz
    pilotem, to się nie włączy, jak wyłączysz źródło sygnału to dłuuugo
    pisze "out of range/brak sygnału sprawdź kabel" lub przełączają się na
    inne źródła sygnału (tuner TV, inne gniazda)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 2. Data: 2010-09-19 06:01:41
    Temat: Re: tv lcd sterowany on/off po ddc jak monitor?
    Od: "lato" <l...@w...pl>

> [...]
    > pilotem, to się nie włączy, jak wyłączysz źródło sygnału to dłuuugo pisze
    > "out of range/brak sygnału sprawdź kabel" lub przełączają się na inne

    a kup sobie odpowiednią listwę, ja mam taką i po wyłączeniu kompa listwa
    odłącza napięcie od pozostałych gniazdek
    http://allegro.pl/listwa-master-slave-6-gniazd-filtr
    y-emi-rfi-nowa-i1219024046.html

  • 3. Data: 2010-09-20 11:13:21
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > komputerowy - tzn sam się włączy po włączeniu komputera podłączonego do
    > niego, sam się wyłączy natychmiast (albo z 2-5s opóźnieniem) po

    W plazmie panasonica jest taka funkcja, ze jak nie ma sygnalu na danym
    wejsciu to przechodzi w tryb uspienia (wyłącza ekran), po jakims czasie po
    zaniku sygnalu. Czas ustawia sie w menu.

  • 4. Data: 2010-09-20 11:44:41
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

> [...]
    > pilotem, to się nie włączy, jak wyłączysz źródło sygnału to dłuuugo pisze
    > "out of range/brak sygnału sprawdź kabel" lub przełączają się na inne

    Samsung LE37B550 , komputer podpiety do telewizora przez zlacze VGA, po
    wylaczeniu komputera telewizor przechodzi w stan uspienia

    pozdr

  • 5. Data: 2010-09-20 12:19:55
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-19 00:35, BartekK pisze:
> [...]
    > pisze "out of range/brak sygnału sprawdź kabel" lub przełączają się na
    > inne źródła sygnału (tuner TV, inne gniazda)

    podpinasz pod opisane w instrukcji wejścia czy dowolne ?

  • 6. Data: 2010-09-20 15:50:33
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-20 13:13, nom pisze:

> [...]
    > wejsciu to przechodzi w tryb uspienia (wyłącza ekran), po jakims czasie
    > po zaniku sygnalu. Czas ustawia sie w menu.
    Owszem, usypia się. Czas ustawiany co prawda duży (jak na monitor), bo
    15/30/60/240s ale ok, gorzej że po takim uśpieniu tv - trzeba go włączyć
    pilotem, sam (po włączeniu komputera) sie już nie obudzi gdy dostanie z
    powrotem sygnał.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 7. Data: 2010-09-20 15:51:45
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-20 14:19, boxfish pisze:
    > podpinasz pod opisane w instrukcji wejścia czy dowolne ?
    Pod złącza HDMI, jest ich kilka i są uniwersalne niby a dopiero w
    ustawieniach TV wybiera się które co oznacza (ustawiam jako PC, nie
    game, dvr itp). Zresztą próbowałem pod wszystkie ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2010-09-20 15:52:33
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-20 13:44, Czyzyk pisze:
    > U?ytkownik "BartekK"<s...@N...org> napisa? w wiadomo?ci
    >

    > Samsung LE37B550 , komputer podpiety do telewizora przez zlacze VGA, po
    > wylaczeniu komputera telewizor przechodzi w stan uspienia
    Ok, a jak z powrotem włączysz komputer - to czy ten telewizor się też
    włączy, czy trzeba go ręcznie obudzić?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2010-09-21 09:00:16
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    > Ok, a jak z powrotem włączysz komputer - to czy ten telewizor się też
    > włączy, czy trzeba go ręcznie obudzić?

    Dokladnie tak, jest poprostu w trybie "Standby" , po wlaczeniu komputera
    zachowuje sie jak typowy monitor,sam sie wzbudza i sam wygasza

    pozdr

  • 10. Data: 2010-09-29 05:10:03
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > 15/30/60/240s ale ok, gorzej że po takim uśpieniu tv - trzeba go włączyć
    > pilotem, sam (po włączeniu komputera) sie już nie obudzi gdy dostanie z

    Ty chyba piszesz o wyłączniku czasowym a ja o wygaszaczu ekranu, który
    aktywuje się po odłączeniu sygnału z danego wejścia, żeby nie wypaliła się
    informacja z OSD. :-)