  • 1. Data: 2010-09-18 22:24:00
    Temat: Win7 64-bit VGA overclockig
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Czym podkręcać kartę graficzną pod Windows 7 64-bit (GF 9600GSO/GT,
    sterowniki 258.96 64-bit)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-09-18 22:38:55
    Temat: Re: Win7 64-bit VGA overclockig
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czym podkręcać kartę graficzną pod Windows 7 64-bit (GF 9600GSO/GT, sterowniki
    > 258.96 64-bit)?

    MSI Afterburner, EVGA Precision

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-09-18 22:48:15
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    bosskg pisze:

    > MSI Afterburner, EVGA Precision

    Afterburner właśnie znalazłem przed odczytaniem twojej odpowiedzi
    (działa) ;) Tego drugiego też sprawdzę. Dzięki :)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2010-09-19 11:58:38
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Czym podkręcać kartę graficzną pod Windows 7 64-bit (GF 9600GSO/GT,
    > sterowniki 258.96 64-bit)?
    >
    > Pzdr, OMSON

    Nakładka na Forceware, produkcji własnej nVidii:
    http://www.nvidia.pl/object/nvidia_system_tools_6.06
    _pl.html
    Jeśli płyta główna jest też na chipie nVidii, to NST poza podkręceniem karty
    graficznej umożliwi również podkręcanie procesora, zmianę timingów pamięci,
    itp.

  • 5. Data: 2010-09-19 17:53:49
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    maX pisze:

> [...]
    > Jeśli płyta główna jest też na chipie nVidii, to NST poza podkręceniem
    > karty graficznej umożliwi również podkręcanie procesora, zmianę timingów
    Płyta Gigabyte GA-MA78LMT-US2H na AMD760G (HD3000) wiec raczej sie nie
    nada ;)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2010-09-19 20:47:37
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    _pl.html
    > Płyta Gigabyte GA-MA78LMT-US2H na AMD760G (HD3000) wiec raczej sie nie
    > nada ;)

    Zdaje się to nie nie jest wymagane. Wystarczy że ma się kartę nVidii.

  • 7. Data: 2010-09-20 17:57:38
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-09-2010 o 00:24 OMSON napisał na
    pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet:

    > Czym podkręcać kartę graficzną pod Windows 7 64-bit (GF 9600GSO/GT,
    > sterowniki 258.96 64-bit)?

    Najlepszy darmowy program jaki widziałem do zmiany ustawień GF-ów to Riva
    Tuner.
    Podobno wersja 2.24c działa również pod 64b Windowsem 7.
    I jeszcze poradnik :)
    http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Riva_Tuner_Por
    adnik_cz.I-1725.html
    http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Riva_Tuner_Por
    adnik_cz.II-1811.html
    http://www.benchmark.pl/mini-recenzje/Riva_Tuner_Por
    adnik_cz._III__Podkrecamy_karte_graficzna-2307.html

    --
    WiesłaW
    Opera Mail