eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykletryby pracy silnika - przełączniktryby pracy silnika - przełącznik
  • X-Received: by 10.140.16.203 with SMTP id 69mr59604qgb.12.1397485159830; Mon, 14 Apr
    2014 07:19:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.16.203 with SMTP id 69mr59604qgb.12.1397485159830; Mon, 14 Apr
    2014 07:19:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!cm18no2881359qab.0!news-
    out.google.com!dz10ni7240qab.1!nntp.google.com!m5no1890471qaj.1!postnews.google
    .com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Mon, 14 Apr 2014 07:19:19 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.212.29.91;
    posting-account=0DKhPgoAAADqVCuobe05CUzLjF5SmNYj
    NNTP-Posting-Host: 195.212.29.91
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: tryby pracy silnika - przełącznik
    From: Prawy <r...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 14 Apr 2014 14:19:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2210
    X-Received-Body-CRC: 2134692991
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665081
    [ ukryj nagłówki ]

    Taki jest trend, że elektryczność wchodzi do motocykli i bez abs, led i rum już nie
    idzie jechać.

    Dlatego pomyślałem o że fajna sprawa to taki przełacznik modów: v2 / v4 / inline 4 do
    swojego motora, aby pocieszyć sie aspektami wszystkiego.

    Przełącznik juz mam wybrany, 3stanowy, tylko musze pomyśleć jak go zawiesić i gdzie.

    Druga sprawa to co będzie przełączał. Dla uproszczenia musiałyby to być cztery
    jedocylindryczne silniczki powiedzmy żeby razem wyszło 1000 to po 250ccm każdy.

    W praktyce w modzie pierszym rozruszniki zapalają tylko 2 pierwsze cylinderki w
    odstępie 1/4obr. W modzie drugim zapalają sie dwa pierwsze i dwa ostatnie jakoś na
    przemian, a w modzie 3 wszystkie sie zapalają na hura, jest bowiem pomijalnie mała
    szansa że układ będzie pracował na big bang, a nawet jak to mozna zgasić i zapalić
    jeszcze raz.

    W ten sposób przełączając tryby w jednym układzie uzyskujemy to co najlepsze z każdej
    konfiguracji, czy to hurley czy nie hurley.

    PS Przeniesienie napedu oczywiście klasyczne na tył

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: